Відео, Новини, Новини бізнесу

(Відео) Бізнес матиме можливість брати в концесію малодіяльні станції, — Клітіна

Заступниця міністра інфраструктури Олександра Клітіна розповіла нашим журналістам, що станеться з малодіяльними станціями після реструктуризації УЗ. За її словами, бізнес зможе брати подібні станції в концесію та розвивати їх.

“У законопроєкті передбачено механізм залучення приватних інвестицій в такі проєкти. Наприклад, Укрзалізниці не вистачає грошей фінансувати якусь станцію, але якщо приватна компанія захоче — то у неї буде можливість взяти в концесію цю станцію і розвивати її. Вона перестане бути малодіяльною. Я проти цього терміну, і взагалі – визначення «малодіяльна станція» вельми туманно. Я вважаю, що в майбутньому це повинен бути один нормативно-правовий акт, який  визначатиме, які станції можна здати в концесію і як саме це відбуватиметься”.

В УЗ зазначають, що за підсумками аналізу діяльності вантажних станцій понад 300 – малодіяльні. У кожної з них загальнодобове середнє навантаження та вивантаження нижче від показника усіх вантажних станцій Укрзалізниці та становить менше 10%. Зі свого боку, компанія “Левада Карго” хоче перетворити збиткові станції УЗ на мультимодальні термінали.

Докладніше дивіться у відеокоментарі:

Простота й зручність при укладанні необхідних договорів для початку роботи з Укрзалізницею.

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.