Новини, Новини бізнесу, Укрзалізниця

Ferrexpo треба 10-12 локомотивів для запуску приватної тяги

Групі Ferrexpo потрібні 10-12 локомотивів для запуску приватної тяги на власних маршрутах перевезення окатишів у порт Південний. Про це GMK Center заявив Віталій Олійник, старший менеджер з логістики дочірнього підприємства «Ферротранс».

За його словами, глава УЗ Євген Кравцов зацікавлений у менш потужних локомотивах, оскільки в Україні спостерігається зменшення ваги вантажних потягів.

Ferrexpo як перевізника залізорудної сировини, навпаки, цікавить збільшення маси потягу. «Якщо говорити про 54-вагонний склад, то підійде китайський восьмивісний БКГ-1», – уточнює Олійник.

Проте у випадку з 64-вагонним складом вагою більше 6 тис. т підійдуть локомотиви Siemens або Alstom.

«Ми поки не знаємо, які конкретно локомотиви придбаємо. Ми провели тільки рамкові переговори з усіма цими компаніями. Доки не буде конкретного рішення про допуск приватної тяги на колії загального користування», – розповів Олійник.

За його словами, пілотний експеримент можна провести за наявності на одному маршруті як мінімум 3 локомотивів.

«Один тягне по залізничній гілці до місця призначення навантажений склад, другий везе назад порожні вагони, третій перебуває на обслуговуванні. Тобто все залежить від того, скільки нам буде виділено жорстких “ниток”. Зараз у нас є 5-6 “ниток” у бік станції “Чорноморська”», – пояснив Олійник.

За даними на I півріччя, Ferrexpo входить у п’ятірку найбільших приватних власників вагонів, посідаючи 4-е місце з показником 2,45 тис. вагонів. На цей момент компанія наростила свій вагонний парк до 3,05 тис. піввагонів.

На початку місяця Ferrexpo купив 400 піввагонів у Крюківського вагонобудівного заводу. Компанія нарощує приватний залізничний парк у межах реалізації плану з подвоєння виробництва окатишів впродовж п’яти років. У планах компанії до 2021 року збільшити їхнє виробництво на 13%, до 12 млн т на рік.

Відкритість у наданні даних з інформаційних систем УЗ

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.