Міжнародні новини, Новини

Hyundai Rotem поставила перший високошвидкісний потяг EMU-250 для південнокорейського оператора

Компанія Hyundai Rotem поставила зі свого заводу в Чханвоне перший високошвидкісний потяг EMU-250, розрахований на швидкість руху 260 км/год, для національного оператора залізниць Республіки Корея. Про це повідомляє журнал “Железные дороги мира”.

Як зазначається, Korail використовуватиме EMU-250 на нових і реконструйованих лініях. Усього буде виготовлено 114 таких поїздів.

“Контракт на закупівлю 30 поїздів EMU-250 вартістю 102 млрд вон (87,7 млн ​​дол. США) для лінії Gyeongjeon на півдні країни було підписано в червні 2016 року. Потім в кінці грудня 2016 послідувало підписання другого контракту вартістю 216 млрд вон на будівництво ще 84 поїздів EMU-250 для експлуатації на реконструйованих лініях Seohae, Center Island і Jungang. Постачання всіх 114 поїздів мають бути завершені у 2020 році”, – йдеться в повідомленні.

Поїзд EMU-250 стане першим серед високошвидкісних поїздів у Кореї з розподіленою тягою.

EMU-250 створений на базі високошвидкісного поїзда HEMU-430X, розрахованого на швидкість 430 км/год і розробленого Hyundai Rotem в 2012 році. У шестивісному поїзді EMU-250 – 381 місце для сидіння. У сидінь є розетки електроживлення, розніми USB, а також модулі для бездротової зарядки смартфонів. Потяги можуть обслуговувати станції як з високими, так і з низькими платформами.

Яку компанію ви представляєте?
  • Додати свій варіант

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.