Новини, Тарифи

Іващенко: Автоіндексація тарифів негативно вплине на зерновий ринок

В.о. виконавчого директора Української зернової асоціації Сергій Іващенко переконаний, що автоматична індексація тарифів негативно вплине на зерновий ринок. Про це він сказав під час пресконференції представників галузевих асоціацій на тему: «Реформа Укрзалізниці – альтернатива тарифним ініціативам держмонополії та єдиний шлях до зниження вантажних залізничних тарифів».

«Це вже третя спроба Укрзалізниці. Ми проти цієї ініціативи. Річ у тому, що понад 30-40% експортних контрактів здійснюється за форвардними умовами. Тобто, у майбутньому – зерно може ще не посіяно, а ми його вже продаємо. Тому для нас дуже важливо мати простежуваність і передбачуваність тарифів. За умов автоматичної індексації ми не бачимо прогнозованості. Більше того, це не дуже прозоро. Прив’язка до індексу споживчих цін, який важко прогнозувати, призводить до того, що 30 вересня ми не можемо знати, яким буде тариф на 3 жовтня – навіть на такому короткому плечі», – зазначив він.

Також Іващенко розповів, що підтримує розробку та ухвалення закону про залізничний транспорт, що передбачає впровадження приватної тяги на залізниці.

«Також цей закон передбачає створення комісії з регулювання транспорту. Крім того, ми вітаємо рішення Укрзалізниці про вихід на IPO. Такий крок допоможе залучити кошти в компанію, що поліпшить її стан», – зауважив він.

Зазначимо, що в Укрзалізниці на офіційний запит Rail.insider розповіли, як застосовано принцип автоматичної індексації тарифів відповідно до індексу цін виробників останнім часом.

Нагадаємо,  29 жовтня Європейський банк реконструкції та розвитку, Міністерство інфраструктури України та АТ “Укрзалізниця” підписали угоду про початок процедури первинного публічного розміщення акцій УЗ — виходу на ІРО.

У Верховній Раді зареєстрували проєкт Закону про залізничний транспорт України №1196-1. Ініціаторами законопроєкту виступили депутати зі “Слуги народу” Юрій Кісєль, Олександр Скічко, Олександр Кубраков та Микола Тищенко.

Вартість послуг компаній-операторів - власників рухомого складу.

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.