Новини

Послуги з перевезення у вагонах УЗ можна буде придбати лише через ProZorro.Продажі, — Кравцов

100 % послуг з перевезення вантажів у вагонах Укрзалізниці реалізовуватимуться через майданчик ProZorro.Продажі. Наразі перевізник та електронна торгова система працюють над синхронізацією своїх програмних продуктів. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов, інформує пресслужба УЗ.

За словами очільника товариства, цей механізм дозволить абсолютно прозоро розподіляти вантажні вагони компанії між клієнтами.

«Впевнений, що після того, як 100 % послуг наших вантажних вагонів можна буде замовити виключно через ProZorro.Продажі, ми більше не почуємо про корумпованих керівників станцій, що беруть хабарі за подачу порожніх вагонів», — зазначив керівник компанії.

Як зазначається, для реалізації цієї ініціативи розробники програмних продуктів від Укрзалізниці та ProZorro.Продажі мають узгодити низку технічних питань, і така зустріч запланована в Укрзалізниці найближчим часом.

«Нам потрібно передбачити не лише продаж послуги за ринковою ціною, а й подальше розміщення цих маршрутів у нитці графіку, враховуючи потужності станцій та пропускну здатність колії, у тому числі в портах. І ці процеси не зможе забезпечити система Прозорро. Для цього потрібен наш програмний продукт, що дозволяє результати проведених торгів перенести на загальну карту перевезень. Ми його маємо і вже протестували під час формування зернових маршрутів», — розповів Кравцов.

Повідомляється, що в листопаді 2019 року через електронну торгову систему Укрзалізниця реалізує 30 % піввагонів, 26 % цементовозів та 11 % зерновозів.

У пресслужбі УЗ нагадали, що вперше Укрзалізниця вийшла на ProZorro.Продажі в грудні 2018 року з реалізацією повагонних перевезень, які не потребували значного планування, а вже сьогодні компанія продає всі обсяги зернових перевезень по електронних системах, які найближчим часом працюватимуть аналогічно до ProZorro.Продажі.

«Сьогодні в Україні немає жодного підприємства, у якого була б така автоматизація процесів, як в Укрзалізниці. У нас максимальна кількість сервісів у електронній формі, і ми плануємо далі разом з країною рухатися до діджиталізації в усіх сферах», — зазначив керівник Укрзалізниці.

Нагадаємо, один з учасників ринку вантажних перевезень залізницею повідомив, що Укрзалізниця в односторонньому порядку збільшила кількість поїздів та здійснила новий перерозподіл РРМП, не попереджаючи переможців попереднього розподілу, що їхні перевезення не будуть виконані. Він зазначив, що керівництво компанії таким чином порушує договори з клієнтами та власні декларативні заяви на зустрічах із представниками бізнесу.

Водночас на питання журналіста щодо переможців попереднього перерозподілу розкладу руху маршрутних поїздів, які бояться, що їхні перевезення не будуть виконані, директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики АТ «Укрзалізниця» Антон Саболевський відповів: “Щодо тих, хто виграв у грудні, найімовірніше, все залишиться, як є. Однак надалі будемо переглядати систему”.

Зручність, простота і доступність технології організації перевезення, обміну документами з УЗ.
  • Додати свій варіант

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.