Новини, Події

Розкрадання 20 млн грн з УЗ: НАБУ завершило розслідування щодо екснардепа та радника глави АП

Національне антикорупційне бюро та САП завершили розслідування щодо колишнього народного депутата від БПП Валерія Іщенка, його фінансового радника та Михайла Бейліна – колишнього позаштатного радника глави Адміністрації президента в 2015-2016 роках, які підозрюються в організації схеми розкрадання коштів АТ “Укразалізниця”. Про це повідомляє пресслужба НАБУ.

“Національне бюро та САП завершили розслідування неправомірних дій народного депутата України VІІ-VІІІ скликання, його фінансового радника та експозаштатного радника Голови Адміністрації Президента України (2015–2016 рр.) із завдання 20 млн грн збитків ДП «Укрзалізничпостач» (з грудня 2015 року – філія АТ «Укрзалізниця») та замаху на заволодіння ще 44 млн грн. 20 листопада 2019 року підозрюваним та їхнім захисникам відкрили матеріали слідства для ознайомлення”, – йдеться у повідомленні.

Нагадаємо, за версією слідства, у 2015 році бізнесмен Олексій Біленький звернувся до чинного на той час нардепа Іщенка проханням у сприянні організації схеми постачання метизної продукції на Укрзалізницю за вдвічі завищеними цінами. Той погодився сприяти у вчиненні злочину, зокрема порадами, фінансовими ресурсами та своїми діловими зв’язками. У цей же час помічник Іщенка також долучається до вчинення злочину – виконує доручення нардепа щодо фінансів та консультує інших учасників схеми.

Слідчі з’ясували, що Іщенко також звернувся до Бейліна, аби він здійснив вплив на службових осіб ДП “Укрзалізничпостач”.

Службовці ДП мали забезпечити перемогу на торгах та укладення договору постачання метизної продукції за бажаною для учасників злочину ціною. В результаті, за домовленістю, службові особи УЗ допомогли заздалегідь визначеному ТОВ перемогти у конкурсних торгах, після чого уклали угоду на постачання метизної продукції за цінами, що на той момент майже вдвічі перевищували середньоринкові.

Внаслідок цього, за версією слідства, Укрзалізниці було завдано майнової шкоди у розмірі понад 20 млн грн.

Чи доводилося вам використовувати ненормативні механізми (особисті зв'язки тощо) при організації відвантаження залізничним транспортом?

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.