Новини, Рухомий склад

В УкрДУЗТі розробляють нормативний документ щодо збереження вантажних вагонів

Фахівці Українського державного університету залізничного транспорту розробляють нормативний документ «Вантажні вагони. Інструкція із збереження парку» задля комплексного впорядкування наявних вимог зі збереження рухомого складу. Про це йдеться у статті «74 % пошкоджених вантажних вагонів Одеської отримують «травми» у портах», розміщеній на сайті медіацентру «Магістраль».

«Поки є проблема, залізничники продовжують систематично обстежувати рухомий склад у портах і впорядковують нормативну базу, щоб узгодити між залізничними службами всі напрями діяльності зі збереження вагонного парку. Для злагодженої координації всіх причетних працівників нашої галузі наразі організовується введення нормативного документа «Вантажні вагони. Інструкція із збереження парку». Його розробляють фахівці Українського державного університету залізничного транспорту», – ідеться в статті.

За словами начальника Інспекції зі збереження парку вантажних вагонів регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» Олександра Шевченка, це буде перший нормативний документ, який об’єднає та комплексно впорядкує наявні вимоги зі збереження вагонного парку у сфері вантажно-розвантажувальних і маневрових робіт, контролю технічного стану колії, рухомого складу. Також до нього увійде робота з організації внутрішньовиробничого розслідування фактів крадіжок деталей вагонів та роз’яснення щодо взаємодії з Національною поліцією в таких випадках.

Раніше повідомлялося, що за 9 місяців цього року в межах регіональної філії «Одеська залізниця» виявили  836 пошкоджених вагонів. Порівняно з аналогічним періодом минулого року, це майже на 30 одиниць менше.

Читайте також: В УЗ назвали порти, у яких рухомий склад пошкоджується найчастіше

Стан технічної та комерційної придатності вантажних вагонів перевізника (УЗ).

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.