Новини, Перевезення

Зернові термінали й Одеська залізниця реалізують пілотний проект з оптимізації вантажопотоку

На Одеській залізниці розпочався пілотний проект, у якому беруть участь термінал компанії «Рісойл», «Трансбалктермінал», а також компанія «Метінвест». Цей проект покликаний оптимізувати вантажопотік, враховуючи нинішню пропускну спроможність припортових станцій, зазначає видання Елеваторист.

«Суть проекту полягає в тому, що термінали й порти надають інформацію залізниці про очікувані суднозаходи, про наявність вільних ємностей для зерна і про необхідність підвозу тієї чи іншої зернової культури. Залізниця, зі свого боку, забезпечує підвезення необхідної культури в потрібному обсязі. При цьому вагонопоток через припортові станції оптимізується, збільшується вивантаження терміналів і знижується обіг вагонів», – розповідає про проект начальник відділу логістики «Рісо Термінал» Олександр Топирік.

За його словами, таку схему роботи було б добре випробувати повсюдно, а не тільки на Одеській залізниці. Оскільки навіть за ідеальних умов – наявності вантажу, вагонів, тяги – пропускна здатність припортових станцій обмежена.

«На цей момент відсутнє єдине інформаційне поле щодо взаємодії залізниці й терміналів або портів», – зазначив фахівець.