Економіка, Новини

Заводи Укрзалізниці заборгували 50 млн податків і зарплати, – ЗМІ

Акціонерні товариства, які перебувають у структурі власності УЗ, протягом першого півріччя 2019 року заборгували майже 50 млн грн обов’язкових відрахувань. Таку суму нарахували журналісти видання Zалізниця без корупції.

Повідомляється, що найбільшим боржником став ПАТ “Дніпропетровський тепловозоремонтний завод”. Він має заборгованість 13,8 млн грн зі сплати податків та 8,5 млн грн із заробітної плати працівникам. Термін заборгованості із заробітної плати становить 4 місяці.


Дані аналітичної платформи YouControl

ПАТ “Гніванський завод спецзалізбетону” має заборгованість зі сплати податків у 12,3 млн грн. Та 6,3 млн грн заборгованість перед своїми працівниками.

ПАТ “Київський електротехнічний завод “Транссигнал” заборговував державі 7,6 млн грн. Заборгованість із заробітної плати становить 1,5 млн грн.

Зазначається, що  АТ “Українська залізниця” належить 49 юридичних осіб, більшість з яких – це неліквідовані державні підприємства, які стали філіями (регіональні залізниці, вагоноремонтні заводи тощо).


Дані аналітичної платформи YouControl

Нагадаємо, заробітну плату працівників залізничної галузі з 1 липня 2019 року підвищено на 10 % — таке рішення ухвалило правління АТ «Укрзалізниця» для вдосконалення оплати праці залізничників.

Читай також: Rail.insider склав рейтинг найзатребуваніших фахівців УЗ

В УЗ також  підрахували, що зарплата на залізниці вища за середньомісячну заробітну плату майже по всій Україні. З 2014 до 2018 року зарплата залізничників загалом зросла у 2,5 раза, причому у 2017 році зростання було максимальне — 35%. Також фонд оплати праці Укрзалізниці щороку зростає. Якщо у 2017 році він становив 26 млрд грн, то у 2018 році — вже 33 млрд грн. На зарплату працівників торік Укрзалізниця спрямувала понад 42% валового доходу компанії, тоді як інші галузі зазвичай на оплату праці витрачають значно менше.

Раніше в УЗ зазначили, що підвищення зарплати дозволить не лише зберегти кваліфіковані кадри, а й повернути залізничників до десятки галузей економіки України.