Економіка, Новини

Укрзалізниця  сформує незнижуваний стратегічний запас дизельного пального

Транспортна система України готова до диверсифікації шляхів постачання нафтопродуктів. Про це заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян під час спільного брифінгу з представником Президента у Кабінеті Міністрів Андрієм Герусом. Міністр інфраструктури заявив, що транспортно-логістичне рішення для забезпечення постачання нафтопродуктів є:

«Енергетична незалежність від Росії – це фундамент безпеки України. Ми вже неодноразово чули, що Україна замерзне без російського газу, тепер чуємо, що постачання дизелю будуть призупинені, і нас поглине хаос, колапс і дефіцит. Хочемо вас запевнити, що жодних загроз немає. Потужності нафтових терміналів у морських портах України дозволяють багатократно збільшити обсяги переробки нафтопродуктів вже сьогодні», – зазначив Омелян.

Міністр інфраструктури підкреслив, що Укрзалізниця має змогу забезпечити достатню кількість тягового та вантажного рухомого складу для виконання перевезень нафтопродуктів. Також Укрзалізниця сформує незнижуваний стратегічний запас дизельного пального.

«Ключове питання і єдине, яке стояло на порядку денному, – це логістика. Ми її забезпечимо. Конкуренція – це рушій прогресу. Чим довше бенефіціари трубопровідних поставок будуть уникати сплати податків в український бюджет, тим швидше вони втратять ринок України. Ми не дозволимо російській владі за рахунок зубожілого російського населення підривати політичну й економічну незалежність України», – зазначив Володимир Омелян.

Нафтотрейдери зі свого з боку запевняють, що ціна на дизель для кінцевих споживачів не зміниться, компанії готові забезпечити потрібні обсяги нафтопродуктів.

Також Омелян повідомив про рішення сформувати оперативний штаб, що працюватиме на щоденній основі, до якого увійдуть представники найбільших нафтотрейдерів України та державних компаній.

«Ми домовились спільно з Андрієм Герусом акумулювати пропозиції українського бізнесу щодо відновлення роботи нафтопереробних заводів в Україні та передати їх на розгляд Уряду. Ми бачимо, що обсяги ринку зростають, ми бачимо високу потребу в якісному бітумі для будівництва українських автошляхів, і це все може вироблятися в Україні з імпортної сировини, але додана вартість буде залишатися в нашій державі», – повідомив Володимир Омелян.

Читайте також: Укрзалізниця готова укласти угоди на постачання дизельного пального з економією майже 45 млн грн