Новини, Рухомий склад

УЗ необхідно відмовитися від закупівлі іноземних локомотивів, – експерт 

Укрзалізниці необхідно відмовитися від закупівлі іноземних локомотивів і залучати інвесторів для будівництва та ремонту тягового рухомого складу на українських заводах. Про це в інтерв’ю DATA.UA розповів директор програми «Інфраструктура» Українського інституту майбутнього Володимир Шульмейстр.

«Глибока модернізація з використанням українських заводів і залучення інвесторів для того, щоб на цих заводах ремонтувати й будувати локомотиви. У нас є багато заводів – Львівський, Дніпропетровський, Запорізький,  які сьогодні знищуються», – говорить він.

Також для розвитку галузі депутатам Верховної Ради необхідно в стислі терміни ухвалити закон «Про залізничний транспорт».

«У будь-якому законопроєкті депутати минулого скликання закладали свої інтереси й корупційні схеми, від них потрібно позбавитися і терміново ухввлити закон», – каже Володимир Шульмейстр.

Нагадаємо, раніше директор департаменту стратегічного розвитку та інвестиційної політики АТ «Укрзалізниця» Антон Саболевський, розповів, що треба зробити, щоб приватна тяга вийшла на  залізницю України.

“Наприклад, умовна компанія купує локомотив і везе свій вантаж в порти. Але якщо щось трапиться в дорозі, то хто за це буде відповідати? За нинішнім законодавством, усю відповідальність за транспортну пригоду буде нести Укрзалізниця”, – зазначив він під час конференції Grain Ukraine 2019.

Зі свого боку деякі експерти побоюються, що поява приватної тяги на залізниці призведе до втрати Укрзалізницею найприбутковішого виду діяльності

Читайте також: Нормативна технічна документація не забороняє, щоб приватна тяга вийшла на шляхи загального користування.