Новини, Укрзалізниця

УЗ може перевозити до 40 млн т зернових на рік, – Кравцов

Укрзалізниця здатна перевозити до 40 млн тонн зернових на рік. Про це під час зустрічі з компаніями-стивідорами в Одесі повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов, інформує медіацентр «Магістраль».

«Одразу кажу: Укрзалізниця здатна перевозити до 40 млн тонн зернових на рік вже сьогодні. Це цілком реалістичний прогноз. Ми можемо вийти на перевезення 3,8 млн тонн щомісяця, якщо буде ритмічне замовлення і планування 12 місяців на рік. Але якщо говорити стратегічного, ми приготували плацдарм для ефективної логістики і перевезень у 5 млн тонн на місяць зернових. Це ті потужності, які ми здатні забезпечити за ідеальних умов з боку інших учасників ринку», – зазначив Кравцов.

Він також зауважив, що перевезенням зернових притаманна значна сезонність. У пікові місяці перевозиться майже на 2 тисячі вагонів більше, ніж в періоди спаду. Інвестиції у зернові термінали для вирівнювання сезонності дозволять додатково перевозити 9,2 млн тонн зернових на рік – це більше на 25%.

Окрім того, керівник Укрзалізниці повідомив, що компанія вживатиме запобіжних заходів, аби клієнти не використовували вагони, як склади на колесах.

«Ми запровадимо послугу з перенесення наступної вантажної операції для тих, хто не вкладається у нормативні строки. Спочатку для вагонного парку Укрзалізниці, а потім і приватного парку. Ми закликаємо до відповідального та ефективного використання вантажних ресурсів. Через скупчення зерновозів автоматично вводитимемо конвенції», – наголосив Кравцов.

У пресслужбі зауважили, що новий МР Укрзалізниця розпочала зі зростання обсягу перевезень на 32% порівняно з липнем минулого року. Нарощенню обсягів перевезень зернових сприяло зростання кількості локомотивів та вагонів. Зокрема, у липні кількість зерновозів, задіяних до перевезень, зросла на 30% – з 20,5 тис. до 26,5 тис. одиниць. Частка Укрзалізниці в оперуванні зерновозами зменшилася із 52% до 36% через збільшення парку приватних вагонів.

Нагадаємо, в УЗ заявили, що збільшити обсяги перевезень, зокрема, вдалося за рахунок організації зернових маршрутів. З початку липня Укрзалізниця щодня формує не менше 10 маршрутів з власного вагонного парку і частина відправлень йде чітко за графіком