Новини, Укрзалізниця

Кравцов: УЗ подовжить з двох до трьох діб термін, після якого плата за користування вагонами різко збільшується

Голова правління АТ “Укрзалізниця” Євген Кравцов повідомив, що компанія найближчим часом запровадить новий порядок організації перевезення вантажів. Про це він написав у Facebook.

“Його вже встигли назвати черговим зловживанням монополіста. Але сьогодні говорив з вантажовідправниками у Європейській бізнес асоціації: давайте не будемо власні операційні та технологічні проблеми перекладати на УЗ”, – написав він.

Кравцов зауважив, що компанії потрібні: клієнти, які своєчасно отримують рухомий склад, Укрзалізниця з ефективною операційною роботою, держава з ростом надходжень від роботи залізниці.

Окрім того, керівник компанії пояснив, що саме змінюється у результаті запровадження нового порядку організації перевезення вантажів.

“Перше: Ми пропонуємо клієнтам підписувати новий договір не в паперовому, а в електронному вигляді. Стоси паперу і нерви профільних департаментів (а також час клієнтів) зберігаємо. Укрзалізниця у смартфоні”, – зазначив він.

Другою зміною він назвав запровадження нової плати для покращення обігу вагона.

“Хочемо стимулювати вантажовідправників. Наша логіка така: чим справніше керуєш технологічним процесом – тим менше платиш. Використовувати зерновози як елеватори, бо це дешевше – не за адресою”, – додав Кравцов.

Окрім того, голова правління УЗ зауважив, що враховано конструктивні пропозиції від бізнесу.

“Перенесли часовий рубіж з 48 годин до 72 годин, коли плата за користування вагонами під вантажними операціями різко збільшується. Передбачили більш лояльні умови по здвоєних операціях: спочатку пропонувалося 6 годин безкоштовного користування вагонами, а зараз 12. Пішли назустріч бізнесу і передбачили 25-відсоткову знижку для маршрутних відправок”, – назвав враховані пропозиції від бізнесу Кравцов.

Також він додав, що Укрзалізниця залишається в площині контролю Антимонопольного комітету, тому будь-які односторонні зміни, які будуть виходити за рамки законодавства або підпадати під ознаки зловживання, досліджуються АМКУ.

“Я вам гарантую: все це дасть максимальний ефект”, – резюмував Кравцов.

Нагадаємо, голова правління “УЛА” Володимир Іващук пояснив, чому Укрзалізниці невигідно змінювати умови нарахування плати за користування вагонами Перевізника під час проведення вантажних операцій.