Новини, Укрзалізниця

Ситуація на Укрзалізниці гальмує розвиток економіки та загрожує бізнесу, — група “Ковальська”

Промислово-будівельна група “Ковальська” заявила, що непрофесійна діяльність керівництва АТ “Укрзалізниця” гальмує розвиток економіки та загрожує бізнесу. Про це йдеться у заяві ПБГ.

Як зазначається, із 10 вересня УЗ заборонила відправку будь-яких вантажів на Південно-Західній магістралі на три доби.

“Протягом останніх 2 місяців ситуація з промисловими вантажами на залізничній дорозі суттєво погіршилася і стала катастрофічною”, – додається у заяві.

У компанії зазначають, що станом на 9 вересня 254 із 380 власних вагонів групи “Ковальська” знерухомлені на маршрутах слідування.

“Подібні дії монополіста призводять до суттєвих втрат компанії “Ковальська” та загрожують призупиненням виробництва. Наразі потреби підприємств групи забезпечені сировиною лише на 25-30%”, – йдеться у заяві.

Водночас генеральний директор компанії «Ковальська» Сергій Пилипенко зауважує, що інфраструктурні проблеми на залізниці виникають не вперше, проте навіть після багатьох спроб бізнесу вплинути на ситуацію кардинальних змін не відбулося.

“У 2016 році ми прийняли рішення придбати власний парк вагонів, так як Укрзалізниця не спроможна була забезпечити якісні послуги з доставки. Незважаючи на наявність власних 380 вагонів ми залучаємо ще додатково 600-700 вагонів на місяць. Причина – низька оборотність вагонів,” – додав він.

Повідомляється, що на ділянці Кам’янець-Подільський-Київ (біля 450 км) за останні 2-3 роки середній оборот вагонів зріс у 4 рази – до 16 діб (при нормативному 3-4 дні), а на ділянці Коростень-Київ (біля 200 км) оборот власних вагонів групи становить 6-7 днів (норматив 3 доби).

Як зазначається, за необхідності групи “Ковальська” отримувати щодня 160-170 вагонів сировини (щебінь і цемент), за останні 3 дні прийшло лише 60.

“Монополія Укрзалізниці на тяговий рухомий склад призводить до суттєвих втрат для бізнесу і економіки. Усі будівельні вантажі практично призупинені. Більшість виробників або вже зупинилися, або на межі зупинки. Непрофесійна діяльність керівництва монополіста призводить до повного колапсу будівельної галузі. Ми закликаємо акціонера УЗ в особі міністра інфраструктури втрутитися у ситуацію та створити належні умови для бізнес-діяльності на залізниці”, – наголосив Пилипенко.

Нагадаємо, АТ “Укрзалізниця” відзавтра запроваджує обмеження на всі вантажі на Південно-Західній залізниці відповідно до ЦЦО/47 від 09.09.2019. Обмеження триватиме до 14 вересня.

Водночас в  УЗ заявили, що робота Південно-Західної залізниці буде відновлена у найкоротші терміни.