Новини, Укрзалізниця

В Укрзалізниці назвали причину затримки постачання дизпалива

Неефективна логістика постачальників та тривалі митні процедури під час перевезення нафтопродуктів призвели до накопичення вагонів та несвоєчасного постачання дизельного палива кінцевому споживачу. Про це повідомляє медіацентр “Магістраль”.

Повідомляється, що наразі в УЗ створено штаб оперативного реагування для стабілізації ситуації та проводяться регулярні наради з митниками для поліпшення міжвідомчої взаємодії.

“Після введення спецмита на імпорт дизельного пального з Російської Федерації постачання трубопровідним транспортом з РФ зупинилося. Тож усі об’єми дизпального нині надходять в Україну залізничним та морським транспортом. У зв’язку з переорієнтацією вантажопотоків нафтопродуктів та відповідно збільшенням обсягу прийому таких вантажів на переходах з Республікою Білорусь виникли ускладнення з обробкою вантажопотоків на прикордонних передавальних станціях. Наразі обробка митним постом одного поїзда, що прямує з Білорусі, може сягати 14 годин”, – йдеться у повідомленні.

Окрім того, багато часу вантажовласники витрачають на розмитнення та переадресацію вантажу кінцевому споживачу, що може займати від однієї до трьох діб, повідомляють у медіацентрі.

Як зазначається, ускладнює ситуацію також і неефективна логістика постачальників.

“Так, лише впродовж серпня зі станції Коростень було направлено майже 700 вагонів білоруських нафтопродуктів на Одеську залізницю. Водночас майже 800 вагонів з Одеської залізниці прямували на Львівську та Південно-Західну залізниці”, – додають у “Магістралі”.

Повідомляється, що наразі Укрзалізниця працює над підвищенням ефективності роботи станції Коростень.

Зокрема, у медіацентрі зазначили, що сьогодні 13 вересня у Коростені відбудеться спільна виїзна нарада Укрзалізниці та митниці з метою покращення міжвідомчої взаємодії.

“Також здійснюється постійний моніторинг вантажів, що перебувають у рейсі. Створено канал прямого зв’язку для нафтотрейдерів з метою оперативного повідомлення та реагування на критичні затримки на шляху прямування”, – додали в УЗ.

Нагадаємо, у липні Кабінет міністрів запровадив спеціальні мита на імпорт російського дизельного палива та скрапленого газу. Згідно з рішенням, спецмито на дизельне паливо, що постачається трубопровідним транспортом, становитиме 3,75% з 1 серпня і 4% з 1 жовтня.

Дізнатися про інновації у сфері залізничних перевезень в Україні Ви зможете на 2-му міжнародному Rail Cargo Business Forum: Rail innovationФорум відбудеться 10 жовтня за адресою: конференц-хол “ДЕПО”, вул. Антоновича, 52.