Cпецпроєкт: Контейнери, Новини, Перевезення

Деменко: Ми змушені оперативно переходити на роботу зі звичного нашому виробнику рухомого складу на контейнер

Українські компанії змушені оперативно переходити на роботу зі звичного нашому виробнику рухомого складу на контейнер. Про це в інтерв’ю журналістам Rail.insider розповів Володимир Деменко, генеральний директор ТОВ “Левада Карго”.

Деменко зазначає, що до 2014 року основними торговими партнерами України були країни СНД, тож основна частина вантажу перевозилася в універсальному рухомому складі. (Такому як піввагон, критий вагон тощо). А вже після 2014 року кардинально все змінилося — на перше місце в торговельних відносинах України вийшли країни ЄС, на друге — Азії.

“Рівень контейнеризації всіх вантажопотоків у ЄС приблизно 55%, Азії – 60%.Про що це говорить?! Для цих країн стандартом логістики є контейнер і контейнерні перевезення. А значить і ми змушені оперативно переходити на роботу зі звичного нашому виробнику рухомого складу на контейнер” – відзначає Деменко.

На думку Деменка, одним із найважливіших елементів розвитку української торгівлі є розвиток інфраструктури контейнерних перевезень, зокрема внутрішньої інфраструктури. Допомогти в цьому нашій державі може прийняття закону «Про мультимодальні перевезення». Відзначимо, що, генеральний директор ТОВ “Левада Карго” Володимир Деменко безпосередньо брав участь в розробці законопроєкту щодо мультимодального транспорту. Детальніше про це можна почитати в інтерв’ю.