Новини, Перевезення

Уряд планує збільшити вантажні перевезення морем на 10%, а річкою на 100%

В  програмі дій уряду до 2025 року йдеться про те, що планується зростання обсягу перевезень вантажів: на 10% морем (з 135 млн т до 148,5 млн т) та удвічі внутрішніми водними шляхами (з 10 млн т до 20 млн т).

“Зараз Україною не достатньо використовується потенціал морських та річкових транспортних перевезень. Для задоволення потреб ринку вантажоперевезень та пасажироперевезень є необхідність розбудови сучасної інфраструктури морського та річкового транспорту, забезпечення ефективної економічної діяльності портового господарства та підприємств морського та річкового транспорту”, – йдеться в програмі дій уряду.

Зазначається, що основну увагу буде приділено створенню умов для ефективного функціонування підприємств морського та річкового транспорту та портового господарства (будівництво та модернізація щонайменше 15 глибоководних причалів із допустимою осадкою від 15 метрів (на сьогодні функціонують 5 таких причалів); капітальний ремонт шлюзів). Також буде створено конкурентний та ефективний ринок з прозорими умовами для якісної роботи портових операторів, виробників продукції, перевізників та судновласників.

“Буде підвищено рівень безпеки мореплавства, забезпечено високий рівень охорони людського життя на морі та на внутрішніх водних шляхах відповідно до передових світових стандартів, встановлено єдині національні правила і вимоги для торговельного і риболовного флоту відповідно до міжнародного законодавства”, – йдеться в планах уряду.

В уряді певні, що усе це стимулюватиме розвиток морського і річкового флоту, в тому числі побудованого українськими суднобудівниками, мінімум на 30 % (протягом 2017-2018 років на вітчизняних верфях побудовано 3 судна на експорт і 25 суден на внутрішній ринок).

Також значну увагу буде приділено екологічному аспекту, буде удосконалено системи реагування на забруднення морських вод, забезпечено роботу національної системи невідкладної та ефективної боротьби з подіями, які призводять до забруднення моря або берегової смуги нафтою, іншими небезпечними і забруднюючими речовинами.

“У результаті ми очікуємо економію для вантажовласників від переорієнтації перевезень на внутрішніх водних шляхах більше ніж 50 млн доларів за 5 років. Це зробить їх більш конкурентоспроможними у світі”, – зазначається в документі.

Нагадаємо, що раніше ми повідомляли про те, що акції Укрзалізниці продаватимуть на міжнародних біржах, а саму компанію розділять на три частини

Дізнатися про інновації у сфері залізничних перевезень в Україні Ви зможете на 2-му міжнародному Rail Cargo Business Forum: Rail innovation. Форум відбудеться 10 жовтня за адресою: конференц-хол “ДЕПО”, вул. Антоновича, 52.

Яку компанію ви представляєте?
  • Додати свій варіант

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.