Новини, Укрзалізниця

Укрзалізниця управляє інвестиційною привабливістю виробництва зерна в регіональному розрізі, – Горбачьов

Сьогодні склалася ситуація, коли АТ “Укрзалізниця” управляє інвестиційною привабливістю виробництва зерна в регіональному розрізі, і це неправильно. Про це зазначив президент Української зернової асоціації Микола Горбачьов, повідомляє Дзеркало тижня.

«Завдання держави формувати політику так, щоб залізниця як державний монополіст узгоджувала свої дії з Міністерством економіки, щоб можна було розширити інфраструктурні можливості по всіх регіонах. Українська зернова асоціація, зі свого боку, розпочала роботу з Укрзалізницею для того, щоб зіставити можливості залізниці з регіонами, де вирощується зерно. Державно-приватне партнерство могло б частково розв’язати проблему з доїздом від малодіяльних станцій, якби приватному бізнесу дозволили оперувати локомотивною тягою за аналогією з тим, як він ефективно вирішив проблему нестачі зерновозів, яких у країні нині налічується близько 25 тис.», – зазначив він.

З іншого боку, повідомив Горбачьов, УЗА запропонувала Укрзалізниці дати карту станцій, які вона вважає малодіяльними, але які потенційно можуть стати маршрутними.

«Бізнес може там побудувати потужні нові технологічні елеватори. Це наше завдання – допомогти бізнесу вирішити інфраструктурні та логістичні проблеми з доставкою зерна. Зважаючи на великий потенціал збільшення виробництва зерна та олійних культур, інвестиції в нові елеваторні об’єкти даватимуть гарну віддачу та коротку окупність за рахунок високої обіговості нових елеваторів. Для інвесторів зараз неоране поле в цьому секторі», – додав він.

За словами президента УЗА, ті компанії, які першими відгукнуться на дефіцит інфраструктури зберігання та логістичної інфраструктури, зможуть і надалі зростати на ринку.

«Україна ж без проблем зможе зберегти й навіть посилити свої позиції на світовому ринку», – підсумував він.

Вартість послуг компаній-операторів - власників рухомого складу.

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.