Новини, Укрзалізниця

Кравцов: В УЗ запровадять штрафи за неефективне використання вагонів

АТ “Укрзалізниця” планує боротися з неефективним використанням клієнтами вагонів компанії. Зокрема, вантажовідправникам, які понад нормативи використовують  вагони компанії, доведеться сплачувати штрафи. Про це в інтерв’ю  “Бізнес Цензор” розповів керівник компанії Євген Кравцов.

“На сьогодні компанії доволі часто неефективно використовують вагони УЗ. Наприклад, «АрселорМіттал Кривий Ріг» (АМКР) неефективно працює на під’їзних коліях і в обслуговуванні вантажних вагонів. Ми маємо простої, затримки наших вагонів на території АМКР у 10 днів при нормативі 72 години”, –  сказав Кравцов.

Окрім того, за його словами, у «Метінвесту» середній показник росту простою вагонів 15%, у АМКР – вдвічі. Таке погіршення показників впливає на всю роботу Укрзалізниці. Вихід із ситуації в Укрзалізниці вбачають у запровадженні штрафів.

«Це непопулярний захід, тому що тим, хто використовує вагонний парк Укрзалізниці і перевищує встановлені нормативи, доведеться платити штрафи. Звісно, ніхто цього робити не хоче», — зазначив Кравцов.

Він також пояснив принципи нарахування штрафів.

«Штраф прив’язується до поточного тарифу. Це не означає, що ми до різних видів рухомого складу застосовуємо різні підходи. Тільки-но ми відійдемо від диференціації тарифу, це буде автоматичний однаковий відсоток для всіх», – зауважив він.

Керівник Укрзалізниці також розповів про розв’язання проблеми вузьких місць на під’їзних коліях до портів. Вона залишається актуальною, адже сьогодні Укрзалізниця вивантажує близько 1,8-2 тис. вагонів на добу, тоді як максимальна потужність з розвантаження зернових у портах нині близько 2,4 тис. вагонів на добу.

«Є кілька моментів з покращення роботи й усунення вузьких місць. Перше – це координація роботи залізниці з самими портами… Друге – робота самих стивідорів з компаніями-судновласниками. Це безперебійна робота в пікові періоди вивантажувальних і навантажувальних потужностей у портах. Іноді ми маємо ситуацію, що порти в пік не справляються з обсягом перевалки», — зазначив Кравцов.

Він також зауважив, що створена у регіональній філії «Одеська залізниця» дирекція з координації дій залізниці з портами дала позитивний поштовх у відносинах залізниці з портами. Зокрема, збільшилася кількість вивантажених вагонів на добу. Так, за 9 місяців 2019 року, порівняно з відповідним періодом минулого року, кількість відпрацьованих вагонів збільшилася на 112 %.

Стан технічної та комерційної придатності вантажних вагонів перевізника (УЗ).

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.