Новини, Новини бізнесу

Додаткових 200-300 маршрутних станцій повністю закриють проблему транспортування зерна до портів, — експерт

В. о. виконавчого директора Української зернової асоціації Сергій Іващенко зазначив, що  сьогодні основним критерієм для будівництва елеватора є доступ до залізниці. Про це він написав у колонці для Бізнес Цензор.

“Якщо раніше критерієм для обрання місця для будівництва елеватору була відсутність конкурентів у радіусі 30 км, то наразі основним критерієм є можливість вивезти зерно з елеватору до порту”, – зауважив він.

Таким чином, за словами експерта, ключовим фактором для будівництва елеватора є доступ до залізниці та, як наслідок, можливість формування маршрутних відправлень (повний поїзд з 54 вагонів). Він додав, що таких станцій наразі 154 і вони вантажать приблизно 50% всього зерна.

“Саме тому аграрному ринку разом з Укрзалізницею потрібно переглянути можливість відкриття нових маршрутних станцій. За оцінками УЗА, додаткових 200-300 таких станцій повністю закриють проблему транспортування зерна до портів”, – додав Іващенко.

Читайте також: Укрзалізниця за доплату надаватиме вагони терміном на рік

Дізнатися про інновації у сфері залізничних перевезень в Україні Ви зможете на 2-му міжнародному Rail Cargo Business Forum: Rail innovation. Форум відбудеться 10 жовтня за адресою: конференц-хол “ДЕПО”, вул. Антоновича, 52.

Чи доводилося вам використовувати ненормативні механізми (особисті зв'язки тощо) при організації відвантаження залізничним транспортом?

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.