Відео, Новини, Укрзалізниця

(Відео) Експерт розповів, від кого буде залежати темп цифрової трансформації УЗ

Після розподілу залізниці швидкий темп цифрової трансформації буде залежати від вмотивованості в цьому технічної дирекції УЗ. Таку думку під час Rail Cargo Business Forum висловив Олександр Юрчак, генеральний директор Асоціації підприємств промислової автоматизації України.

“Треба, щоб була дуже сильна ІТ-дирекція й технічна дирекція УЗ, яка буде зацікавлена в стратегічних планах цифрової трансформації”, – заявив у коментарі журналістам Rail.insider пан Юрчак.

Так само Юрчак під час інтерв’ю зазначив, що українські виробники повинні намагатися протистояти лобіюванню інтересів іноземних гігантів, таких як, наприклад, Siemens. Мовляв, якщо працювати, то тільки на вигідних для всіх умовах.

“Наша позиція проста: УЗ і Україна має знати своїх постачальників. Так ситуація, яка була з тепловозами, і локомотивами, і вагонами — це ж все інтереси українських виробників! Так само можемо говорити й про системи управління. У нас достатній потенціал у своїх розробників. І ми зацікавлені, щоб вони знаходили собі місце. Треба співпрацювати із західними компаніями, але чітко захищаючи свої інтереси. Якщо такого не буде — то будемо здавати інтереси не у свою користь. Відомо, що Siemens дуже дорогий в обслуговуванні. Литва платить 500 тисяч євро на рік тільки за те, що Siemens обслуговує свої контролери й системи управління. Але, наприклад, є ж у нас величезна кількість підрядників українських, які можуть робити те саме”, – зазначає пан Юрчак.

Детальніше дивіться в інтерв’ю:

Дотримання подачі вагонів за узгодженим графіком.

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.