Новини, Перевезення

Кравцов: Графікові маршрути під час перевезення зернових користуються великим попитом

Голова правління АТ “Укрзалізниця” Євген Кравцов повідомив, що запроваджені компанією графікові маршрути під час перевезення зернових наразі користуються великим попитом серед вантажовідправників. Про це він сказав під час засідання оперативного штабу із забезпечення перевезень сільськогосподарської продукції в Міністерстві аграрної політики та продовольства України, повідомляє медіацентр “Магістраль”.

«Ми бачимо надзвичайно високий попит з боку ринку на маршрутні відправки, і це позитивний момент. На сьогодні маємо загалом відпрацьованих 80 таких пілотних маршрутів, середній обіг вагонів за якими становить в середньому шість діб. На жовтень вже маємо замовлення на 246 графікових маршрутів, на листопад — на 286. Замовники цих маршрутів — майже 35 компаній. Отже, ми бачимо, що ринок цей механізм сприйняв», — розповів Кравцов.

Водночас керівник Укрзалізниці закликав учасників ринку активніше працювати з компанією в напрямі графікових відправок, оскільки це дає змогу ефективно спланувати роботу компанії на кілька місяців наперед, а також сформувати маршрут.

«Коли ми бачимо, що у вантажовідправника чітко визначені станції навантаження та вивантаження і він може взяти на себе технологічне зобов’язання щодо оперативного відпрацювання парку, то ми можемо запланувати відправницький маршрут. Від цього виграє і вантажовласник, і Укрзалізниця», — прокоментував Кравцов.

За його словами, вантажовідправники віддають перевагу графіковим маршрутам перед повагонними і на аукціонах у системі ProZorro.Продажі. Це другий важливий та дієвий механізм реалізації послуги на перевезення в зерновозах власності компанії за маршрутними відправками. Наразі через електронну торгову систему ProZorro.Продажі товариство виставляє до 75% вагонів власного парку.

«У вересні ми оголосили 215 аукціонів загалом на 11,6 тис. вагонів, з них зіграли 88 аукціонів та більше 4,7 тис. вагонів. У жовтні ситуація ще краща — вже успішно відбулися 15 із 20 оголошених аукціонів. Ми вже налаштували цей механізм, будемо його активно використовувати й надалі. Тому закликаємо клієнтів реєструватися і працювати через ProZorro.Продажі», — зауважив Кравцов.

Читайте також: У новому МР Укрзалізниця майже на 23% збільшила обсяги перевезення зернових — Кравцов 

Оперативність узгодження заявки та простота процедури для організації маршрутної відправки зерна.

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.