Відео, Новини, Рухомий склад

(Відео)ІТ-розробник розповів, як часто клієнт має отримувати інформацію про дислокацію свого вагона

Клієнт має отримувати інформацію про дислокацію свого вагона щогодини. Про це на Rail Cargo Business Forum розповів  Максим Артьоменко, директор ТОВ «Арт Порт», яке займається автоматизацією обліку на транспортних підприємствах.

«Найефективніший кейс використання дислокації у нас досягався щогодини. Але, в принципі, я думаю що достатньо десь 4-5 разів на день,  приблизно кожні  три години. Але, звісно ж,  якщо ми хочемо зробити систему оперативного реагування на затримки вагонів, оперативну реакцію на його потрапляння в ремонт, тоді, звісно, потрібно щогодини отримувати інформацію, а то й частіше», – заявив він під час  інтерв’ю.

Також Артьоменко розповів про взаємодію компанії з бізнесом та Укрзалізницею в питанні створення нового ІТ-продукту. Докладніше дивіться у відео:

 

Як часто трапляється розукомплектування деталей і вузлів вагонів при доставці вантажу?

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.