Новини, Укрзалізниця

Кравцов заявив, що будівництво залізничної гілки для постачання вугілля на Луганську ТЕС ніколи не окупиться

Будівництво залізничної гілки “Сватове – Білокуракине” для постачання вугіллям ДТЕК “Луганська ТЕС” Ріната Ахметова з української території коштує приблизно  2 млрд грн і ніколи не окупиться. Про це в інтерв’ю Бізнес Цензор заявив голова правління Укрзалізниці Євген Кравцов.

“Якщо говорити про чисто економічну доцільність для УЗ будівництва такої гілки, вона не окупиться ніколи”, – сказав Кравцов.

Як відомо, з квітня 2017 року постачання вугілля на Луганську ТЕС здійснюються з активу ДТЕК в РФ, оскільки станція може отримувати вугілля залізницею лише з російської території.

Залізничних під’їздів до Луганської ТЕС територією, контрольованою українською владою, немає. З червня 2019 року Російська залізниця не підтверджує відвантаження вугілля на адресу Луганської ТЕС через невидачу квот на постачання вугілля.

Наразі з об’єднаної енергосистеми України по ланцюжку повітряних ліній 110 кВ можна забезпечити для області лише 80 МВт. У разі зупинки Луганської ТЕС на контрольованій території області виникне дефіцит потужності в 140-220 МВт.

Раніше в ДТЕК заявляли про готовність розпочати роботи з переобладнання блоків ТЕС з антрацитового на газове вугілля після ухвалення державою рішення про будівництво залізниці для доставки вугілля з території України. У таке переобладнання блоків Луганська ТЕС готова вкласти мінімум 300 млн грн.

Яку компанію ви представляєте?
  • Додати свій варіант

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.