Новини, Рухомий склад

Експерт пояснив, чому в Україні досі немає сертифікатів на литі колеса

Директор з розвитку ринку в СНД і Європі та голова представництва Amsted Rail Company, Inc. в Україні Ерік Пол Луманн повідомив, що світовий багаторічний досвід виробництва, випробувань і експлуатації литих залізничних коліс в різних країнах світу підтверджує їхню надійність, однак в Україні досі немає сертифікатів на них. Про це він сказав на Rail Cargo Business Forum.

Серед головних причин, чому в Україні досі немає литих коліс, експерт назвав відсутність стандарту (ДСТУ/ДЕСТ) для виробництва литих коліс чи їхньої сертифікації і використання.

Окрім того, Луманн зауважив, що наявні виробники суцільнокатаних коліс не в захваті від присутності конкурентів на ринку.

Ще однією причиною він назвав низьке виробництво вантажних вагонів з 2013 до 2018 й те, що раніше ринок не відчував дефіциту пропозицій і високих цін, які спостерігаються зараз.

“До недавнього часу очікувалося, що в Росії буде прийнятий ДЕСТ для литих коліс, який можна було б імплементувати і використовувати як основу для сертифікації литих коліс в Україні”, – назвав він ще одну причину відсутності литих коліс в Україні.

Луманн зазначив, що на сьогодні розроблений і буде переданий на узгодження УЗ проєкт відповідних ТУ на литі колеса для вантажних вагонів.

Читайте також: В Україні треба розроблювати свої стандарти виробництва залізничних коліс, – експерт

Стан технічної та комерційної придатності вантажних вагонів перевізника (УЗ).

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.