Оновлений двосекційний магістральний тепловоз 2ТЭ10М повернувся після капітального ремонту до Північного гірничо-збагачувального комбінату. Про це пише Rail.insider із посиланням на Metinvest media.
Тепловоз капітально ремонтували спеціалісти Даугавпілського локомотиворемонтного заводу. На двох секціях (№ 98–99) до заводських параметрів оновили всі ключові вузли та агрегати. Ремонтники поновили експлуатаційні характеристики і ресурс всіх агрегатів техніки. Це дасть змогу подовжити термін служби локомотивів ще на шість років.
«Щоб машина надійно працювала, оновили працездатність основного та допоміжного обладнання. Зокрема, головного дизель-генератора, тягових електродвигунів, двомашинного агрегата, електродвигунів малої потужності. Також виконали ремонт механічного та електричного устаткування: турбокомпресорів, холодильної камери, компресора, а також контрольно-вимірювальних приладів. Відремонтована також екіпажна частина: кузов, головна рама з автозчепленням, візки з колісними парами», — зауважується у дописі.
Оновлений локомотив обкатали на вивезенні гірничої маси, наразі за одну ходку техніка перевозить 1,1 тис. т руди.
Машиністи відзначають, що після ремонту техніка ефективно виконує всі покладені на неї функції. Покращені умови роботи і самих працівників. Зокрема, у кабіні виконали заміну антивібраційних крісел, встановили нові led-прожектори для безпеки. Комфорт машиністам забезпечать нові кондиціонери.
Як повідомлялося раніше, на Миколаївському ТРЗ відремонтували тепловоз для Південного ГЗК.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики