Підвищення тарифів на вантажні перевезення залізницею може суттєво вдарити по добувній галузі, бо зростання витрат для компаній призведе до здорожчання продукції. Це, своєю чергою, може змусити підприємства скорочувати видобуток або зменшувати обсяги перевезень. На цьому наголосила директорка Національної асоціації добувної промисловості України Ксенія Оринчак, повідомляє RAIL.insider.
На думку Оринчак, збільшення витрат не тільки вплине на конкурентоспроможність компаній, а й позначиться на місцевих громадах, де добувна галузь створює значну кількість робочих місць.
“Замість підвищення тарифів, варто зосередитися на більш ефективному управлінні витратами, підвищенні ефективності та залученні інвестицій в інфраструктуру УЗ. Це дозволить забезпечити стабільний розвиток без негативних наслідків для галузі та економіки загалом”, – наголосила директорка Національної асоціації добувної промисловості.
Відзначимо, що незабаром АТ «Укрзалізниця» планує представити нову концепцію зміни тарифів на перевезення вантажів бізнес-асоціаціям та на інших майданчиках. До цього обговорювати розміри можливого підвищення тарифів некоректно. Таку думку висловив член наглядової ради товариства Олександр Камишін під час Інфраструктурного дня – 2024 Європейської Бізнес Асоціації 28 листопада.
Також Олександр Камишін відзначив, що оприлюднена раніше народним депутатом Олексієм Гончаренком інформація про нібито підвищення тарифів до 37% некоректна.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики