Міжнародні новини, Новини

РФ не вистачає понад 100 тисяч контейнерів

На російському транспортному ринку погіршується ситуація із наявністю контейнерів, дефіцит яких оцінюється в 300 тис. TEU. Про це повідомляє Rail.insider із посиланням на видання Vgudok.

«На мережі виникають дві взаємопов’язані, але різноспрямовані тенденції. Дефіцит контейнерів супроводжується профіцитом фітингових платформ. Прогнозовані втрати «ящиків», які доведеться замінювати, поки складаються в цифру близько 300 тис. TEU. Саме такий показник у кулуарах конференції TransRussia озвучив голова правління ПАТ «ТрансКонтейнер» Олександр Ісурін», – пише видання.

Ситуація пов’язана з рішенням найбільших світових операторів контейнерних ліній покинути країну-агресорку. Російську Федерацію через війну в Україні покинули такі гіганти, як Maersk, Mediterranean Shipping Company (MSC), CMA CGM, Hapag-Lloyd та ONE.

На долю морських ліній раніше припадало 40% всіх контейнерів у РФ.

Пік дефіциту експерти прогнозують у червні. За результатами 2 кварталу це не так відчутно, адже чимало перевезень ще йшли по інерції.

«Ми прогнозуємо дефіцит контейнерів, причому починаючи, мабуть, із червня. З кінця травня вже такі перші ознаки з’являться, ми отримаємо їх у червні», — сказав віце-президент «ТрансКонтейнера» Віктор Марков.

Експерти очікують падіння навантаження на 10% у 2–3 кварталі поточного року. «Вже відчувається дефіцит імпортних вантажів з Китаю, відбувається зміна логістичних схем відправників вантажів, які раніше були націлені в бік портів Північно-Заходу», – пише видання.

При цьому видання зазначає, що у Росії випускається лише 6 тисяч контейнерів на рік, і за дефіциту в кілька сотень тисяч такий обсяг нічого не вирішить. А для закупівлі контейнерів у Китаї необхідно приблизно 0,8–1,4 млрд доларів.

Як повідомлялося раніше, частину швидкісних поїздів «Сапсан» у РФ доведеться розібрати на запчастини після виходу з ринку країни компанії-виробника Siemens.