У січні Південно-Західна залізниця плановим ремонтом оновила понад 450 вантажних вагонів
Новини, Перевезення, Укрзалізниця

Ситуація із затримками вантажних вагонів на мережі УЗ залишається напруженою

Станом на 8.00 28 серпня на мережі УЗ знаходяться 24 кинутих поїзда, в складі яких 1031 вагон. Крім того, в статусі «Тимчасово залишені поїзди» – 171 потяг (6344 вагона). Про це повідомив на своїй сторінці в Facebook заступник директора Департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов.

Найбільше кинутих поїздів на Придніпровській залізниці – 12 поїздів (556 вагонів) і Одеській – 6 поїздів (312 вагони).

За кількістю затриманих поїздів лідирують Південно-Західна залізниця – 41 поїздів (1510 вагонів), Львівська – 41 потяг (1555 вагонів) і Одеська – 39 поїздів (1756 вагонів). Затримки рухомого складу – 12–72 години.

Валерій Ткачов констатує погіршення поїзної ситуації. «Навантаження вагонів по мережі перевищує вивантаження (за 27 серпня – 3900 вагонів) – тобто йде накопичення завантажених вагонів на мережі. Це стимулює зростання потреби в вагонному парку і локомотивному забезпеченні. Знижується загальна швидкість доставки вантажів, падає дільнична швидкість руху поїздів», – повідомляє заступник директора комерційного департаменту УЗ.

Найскладніша ситуація на Одеській, Південно-Західній та Львівській залізницях.

«Диспетчерський апарат АТ УЗ вживає заходів щодо поліпшення планування перевезення, зменшення руху резервом, збільшення розмірів поїздів. Проводиться передислокація локомотивів і бригад», – відзначається в повідомленні.

У той же час, погіршення ситуації з просуванням вантажних поїздів негативно впливає на забезпечення вагонним парком. «У філії« Центр транспортної логістики »АТ УЗ виникають проблеми з підсиланням порожніх вагонів. За минулу оперативну добу ЦТЛ не забезпечено подачу 1443 вагонів при загальній заявці у 2385 вагонів. Фіксується зростання кількості заявок на вагони, вантажовідправники починають завищувати кількість заявок. Гостродефіцитним рухомим складом в даний момент є зерновози, піввагони і цементовози», – резюмує Валерій Ткачов.

Як повідомлялося, складна ситуація через затримки руху вантажних вагонів склалася на Тернопільщині, де з елеваторів не можуть вивезти зерно.