Жмак: Ремонтні потужності Укрзалізниці отримають значний обсяг замовлень
Укрзалізниця, Новини

УЗ опрацьовує пропозицію ФРУ щодо заміни механічних систем вимірювання швидкості рухомого складу на електронні

В Укрзалізниці заявляють, що опрацьовують пропозицію Федерації роботодавців України щодо проведення модернізації рухомого складу шляхом заміни механічних систем вимірювання швидкості на електронні.

Це має дозволити забезпечити перехідний запас комплектувальних для механічних швидкостемірів, які експлуатуються на тяговому рухомому складі, строк служби яких перевищує строк, призначений заводом виробником.

Загалом в компанії відзвітували про активну участь у програмі імпортозаміщення. Перевізник має перелік продукції, яка потребує освоєння виготовлення на вітчизняних підприємствах. Наразі зазначений перелік містить 390 позицій, з яких майже 80% складають запчастини для механічних локомотивних швидкостемірів та гальмівне обладнання.

Зокрема, мова йде про запасні частини дизельної групи тепловозів, гідропередачі колійних машин, аварійно-відновлювальне обладнання, швидкостеміри, гальмівне обладнання.

Також у компанії наголошують, що не тільки активно співпрацюють з вітчизняними виробниками залізничної продукції, а й розвивають власне виробництво.

Так, на ДТРЗ освоєно та поставлено на виробництво випуск литих гальмівних колодок майже для всіх типів локомотивів. Наразі опрацьовується можливість виробництва дефіцитних запасних частин для тягового рухомого складу та спеціальної техніки афілійованими підприємствами та виробничими підрозділами компанії.

“Загалом за участю УЗ вітчизняні підприємства щорічно проводять процедуру постановки на виробництво близько 50 найменувань продукції залізничного призначення”, – заявлено в повідомленні.

Нагадаємо, навесні 2020 року Укрзалізниця підписала меморандум з компанією ТОВ «Анлімтек» (ТМ «Фаблаб Фабрикатор»), яка займається швидким прототипування і R&D (науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи).

Тоді у межах співпраці залізничники заявляли про плани впровадити новітні технології 3D-друку у процес ремонту тягового рухомого складу.