Індійські залізниці мають намір запустити змішані вантажопасажирські вагони, які можуть вмістити до 6 т вантажу кожен. Про це пише Rail.insider із посиланням на Railfreight.
Виробництво вже розпочато, і якщо етап випробувань виявиться успішним, Індійські залізниці планують виготовити 40 таких вагонів. Вони увійдуть до складу двох змішаних поїздів по 20 вагонів.
Перший тестовий змішаний вантажопасажирський потяг планують запустити до кінця серпня. Цікаво, що гібридні вагони були розроблені під час карантину через COVID-19, коли Індійська залізниця отримувала більшу частину доходу від вантажних перевезень.
Нова модель вагона буде двоповерховою. На верхньому поверсі буде достатньо місця для розміщення 46 пасажирських місць, туалетів і станції для прохолодних напоїв. На нижньому — всі приміщення будуть призначені для вантажів вантажопідйомністю до 6 т.
Мета новації полягає в тому, щоб використовувати гібридні поїзди як «вантажні лайнери, які курсуватимуть регулярно за розкладом за фіксованими маршрутами між визначеними пунктами, перевозячи партії різних товарів».
Спосіб розробки цих гібридних вантажопасажирських вагонів апробований у літаках. «Belly cargo — це вантаж, який зберігається під основною палубою літака. Ми використали цю концепцію при розробці цього вагона», — пояснили дизайнери, які також зазначили, що не є чимось незвичайним побачити подібні рішення в морських перевезеннях.
Однак концепція також має деякі обмеження. Наприклад, не можна перевозити певні види вантажів, які можуть бути небезпечними для пасажирів. Також мають значення розміри одиниць вантажу, оскільки є обмеження щодо його ваги та висоти.
Окрім того, перебування пасажирів і вантажу в одному вагоні передбачає посилений і більш суворий контроль, який також потребує більше часу. Зрештою, таке рішення цікаве для невеликих перевезень на фіксованих маршрутах. Наприклад, для транспортування посилок.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики