Новини, Перевезення, Укрзалізниця

В напрямку Румунії виникла проблема із понад 100 «квітневими» зерновозами

На українсько-румунському переході Вадул-Сірет – Дорнешти досі стоять вагони, завантажені у квітні. Проблеми виникають також після передання цих вагонів через кордон, адже через зіпсований вантаж його відмовляються приймати елеватори. Про це йшлося в ході онлайн-наради Укрзалізниці з перевізниками Румунії у вівторок, 4 жовтня.

Про наявність 117 зерновозів для перевізника GFR, навантажених у квітні, повідомив директор департаменту управління рухом УЗ Володимир Рущак.

За словами представника GFR Віктора Гурдіша, в даний момент на території Румунії знаходяться 6 зчепів вагонів. Із них трьом відмовлено в прийомці терміналами через невідповідність вантажу по якості. Він повідомив, що состави прибули до порту Констанца ще 18 та 21 вересня, проте досі стоять там в очікуванні вирішення питання. На деякі вагони оформлюють документи щодо відправлення з вантажем назад в Україну.

«Досі не виникало таких питань. Лише останні два тижні», – додав Віктор Гурдіш.

За інформацією від компанії-експедитора, проблема в тому, що «зерно прийшло чорне».

В свою чергу вагони простоюють, займаючи колії, а також разом із ними використовуються дефіцитні візки. Тож залізничники порушили питання, чи варто за таких обставин переправляти через кодон ті вагони, що залишилися з квітня.

Зокрема, пролунала пропозиція перевірити зерно, і у випадку, якщо воно не відповідає якості, переадресувати вагони і вивантажити в Україні.

Поки ж буде розв’язане питання із составами, котрі вже прослідували за кордон, на нараді вирішили розглянути питання про передання оператору GFR у наступні кілька днів замість зерновозів 56 вагонів із українським експортним чавуном, що знаходяться в дорозі понад 127 діб.

Як повідомлялося раніше, станом на 5 вересня, тобто місяць тому, у черзі до переходу Вадул-Сірет—Дорнешти перебували 377 вагонів, які очікували своєї черги на передачу з квітня.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики