Укрзалізниця, Новини, Тарифи

Володимир Жмак: У будь-­якому разі ми прийдемо до уніфікації тарифу

Очільник УЗ Володимир Жмак заявив, що компанія у будь-якому разі прийде до уніфікації тарифу на вантажні перевезення, але наразі це питання не стоїть на часі. Про це він розповів журналістам “Мінтранс”.

Так, на питання чи підтримує він уніфікацію порожнього пробігу і зближення тарифних класів, Жмак відповів:

“Спробуйте знайти європейську країну, де є залізниця і поділ на класи. Коли ми вийдемо на холдингову структуру, інфраструктурна вертикаль у нас буде самостійним бізнесом, то вона не зможе працювати з різними класами. Для інфраструктури абсолютно однаково, проїжджає її рейками тонна щебеню чи зерна. У будь-­якому разі ми прийдемо до уніфікації тарифу через зближення класів, але зараз це рішення несвоєчасне. При 7% падіння економіки говорити, що ми будемо зближувати класи просто зараз, нераціонально. Але в цілому якщо із завантаженим вагоном ситуацію ще можна зрозуміти, то з порожнім якусь додаткову аргументацію знайти складно. Немає жодної різниці, що було раніше в порожньому вагоні, він повинен їхати за одним тарифом. Цю пропозицію вже вносили, але поки регуляторна служба її не затвердила”.

Також прокоментував очільник УЗ й плани що єдиного логістичного тарифу.

“Поки єдиний логістичний тариф у розробці, ми запропонували бізнесу три простих моделі. Наприклад, якщо у вантажовідправника один вагон, то за стандартним тарифом він може проїхати за день 200 км, якщо у вантажовідправника 44 вагони – 320 км. Якщо вантажовідправник хоче, щоб його вагон їхав швидше і проїхав 480 км за добу, то потрібно використовувати коефіцієнт 1,2. Мені говорили, що цей метод не буде затребуваний, але виявилося навпаки. Бізнес дуже любить планувати, коли його вантаж приїде і коли його порожні вагони повернуться, таким чином він може збільшити вантажообіг і отримати більший дохід”, – заявив Жмак.

Нагадаємо, 24 грудня Володимир Жмак під час пресконференції, розповів про перші кроки реформування товариства.

Читайте також