Новини, Укрзалізниця

АМКУ задовольнив скаргу ТОВ «УНІТ» і зобов’язав УЗ скасувати рішення тендеру

 Антимонопольний комітет України (АМКУ) задовольнив скаргу ТОВ «Універсальні інформаційні технології» (УНІТ) – розробника сайту booking.uz.gov.ua – і зобов’язав філію «Головний інформаційно-обичлювальний центр» (ГІОЦ) АТ «Укрзалізниця» скасувати рішення про визнання ТОВ «Віртуальні інформаційні технології» (Вітес) переможцем тендеру на технічну підтримку сайту booking.uz.gov.ua. 

“АМКУ встановив у діях ГІОЦ УЗ порушення пп.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про державні закупівлі» – ТОВ «Вітес» не змогло надати необхідний пакет документів, який доводить здатність компанії здійснювати технічну підтримку сайту онлайн продажу квитків booking.uz.gov.uа, через що «Укрзалізниця» повинна була відхилити тендерну пропозицію «Вітес» і не допустити компанію до участі в торгах”- повідомляють в компанії.

З рішенням АМКУ можна ознайомитися тут: Рішення АМКУ (1)

Нагадаємо, що  компанія «Уніт» раніше звернулася з відкритим листом до глави АТ “Укрзалізниця” Євгена Кравцова з приводу складної ситуації навколо системи “Електронний квиток”, яка, за їхніми словами, загрожує функціонуванню системи. В компанії звинуватили не чистих на руку залізничників, які  в змові з підконтрольною приватною компанією вживають заходи, спрямовані на виведення системи електронних квитків в управління іншій приватній компанії.

В свою чергу в УЗ заявили, що розробник онлайн-системи продажу квитків ТОВ «Уніт»(Unit)  стало «прокладкою» між Укрзалізницею та клієнтом при купівлі квитків через інтернет. Залізничники підрахували, що впродовж 2017-2018 років керівники цієї приватної компанії в змові з колишніми працівниками Укрзалізниці заволоділи коштами товариства на загальну суму близько 51,2 млн грн. Також Укрзалізниця заявила, що  розробить власну систему онлайн-продажу квитків. Залізничники впевнені — це дасть змогу навіть знизити вартість квитків.

 

 

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також