Статті

Читати далі
Статті

Як сучасні вагони можуть покращити ефективність перевезень

Сучасні вагони більш довговічні, потребують менше ремонту та можуть перевозити більше...

Читати далі

Читати далі
Статті

Відкритий доступ до інфраструктури залізниці – досвід Польщі

У світлі реформування залізничного транспорту в Україні цікавий досвід сусідньої Польщі....

Читати далі

Скільський: Збільшення обсягів перевезень зернових стало можливим завдяки зменшенню перевезень інших категорій вантажів
Читати далі
Перевезення, Новини, Статті

Головні залізничні ризики нового зернового сезону

Автор статті: Всеволод Великодний головний аналітик BGS Rail В межах 20-ї Міжнародної конференції Grain...

Читати далі

Читати далі
Перевезення, Новини, Статті

У новому сезоні на зерновий ринок Причорноморського регіону очікує ще багато сюрпризів

Автор статті: Спільний проєкт Rail.insider та АПК-Інформ “Карантинні сезони” 2019/20 і 2020/21 МР...

Читати далі

Читати далі
Статті, Новини, Спецпроєкт : Тарифні класи

Валерій Ткачов: Основні принципи тарифоутворення при перевезенні вантажів залізничним транспортом

Автор статті: Валерій Ткачов Заступник директора департаменту з тарифної та договірної роботи УЗ Якщо...

Читати далі

Читати далі
Статті, Новини

Даріус Закараускас : Короткострокові перспективи ринку перевезень зернових залізницею

Автор статті: Даріус Закараускас директор BGS Rail Згідно з прогнозами, падіння перевезень зернових залізничним...

Читати далі

Читати далі
Новини, Перевезення, Статті

Олександр Войтко: Три причини, чому Smart Ticket не запрацює в серпні

Автор статті: Олександр Войтко директор філії «Головний інформаційно-обчислювальний центр» АТ «Укрзалізниця» Концепція Smart Ticket...

Читати далі

Читати далі
Статті, Back on Track, Новини

Всеволод Великодний: Back on Track. Перша частина пропозицій до “єдиного договору”

У нормативно-правовій роботі Укрзалізниці правовідносини, що приховуються під формулюванням “інші документи” стосуються чи не всього ринку вантажоперевезень у цілому. Серед наслідків: заплутані відносини й відповідальність між клієнтами Перевізника та показова нездатність до спільної позиції між галузями економіки, об’єднавчим чинником яких має виступати державний Перевізник. Така ситуація існує давно й змінити її досить важко. Однак, аби запустити цей процес, варто називати речі своїми іменами. У межах спільного проєкту Rail.insider та BRDO – “Back on Track” аналітик Rail.insider Всеволод Великодний дасть ключові визначення, які варто врахувати в новому договорі на перевезення перед тим, як пропонувати документ клієнтам.

Читати далі

12