Інтерв’ю

Читати далі
Інтерв'ю, Новини

Савченко: Без розвинутої мультимодальної інфраструктури ми нікуди не поїдемо

Нещодавно було укладено меморандум про співпрацю в розвитку мультимодальних перевезень між Словаччиною та Україною. Проте в Україні досі не ухвалено Закон «Про мультимодальні перевезення». Про стан підготовки проєкту Закону, ринок мультимодальних перевезень ми запитали експерта з інтермодальних перевезень та логістики Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України Костянтина Савченка.

Читати далі

Читати далі
Інтерв'ю, Новини

Олексій Шахов: Жодної лояльності до «малодіяльних» станцій у карантин не було

Олексій Шахов
експерт з логістики

Першого вересня на сайті Центру транспортної логістики ЦТЛ Укрзалізниця опублікувала оновлений перелік “малодіяльних” станцій. Логіку, як станція з нульовими показниками може вийти із переліку, а цілком робоча отримати статус “малодіяльної”, важко зрозуміти. Про цю доволі незрозумілу ситуацію читайте в бліц-інтерв’ю з експертом з логістики Олексієм Шаховим.

Читати далі

Читати далі
Інтерв'ю, Новини

Сергій Лещенко: У постійній критиці закупівель УЗ є все: і об’єктивний бік, і спроби грати на емоціях

 Сергій Лещенко член наглядової ради Укрзалізниці Серед усіх членів наглядової ради Укрзалізниці тільки...

Читати далі

Читати далі
Інтерв'ю, Новини

Олександра Клітіна: Я думаю, що команда Гройсмана фактично кришувала УЗ і все, що там відбувалося

Минуло близько року, як у транспортному професійному громадському середовищі стали масово присутні вульгарні політичні інструменти – компромати, пранки, загрози, інтриги й “ліві” Telegram-канали. Кадрові війни стали переважати над боротьбою за вантажопотік, який постійно міліє, а національні правоохоронні органи “шиють” реформаторам справи про те, у чому не розбираються. У цей ряд вписується історія Олександри Клітіної, яку внаслідок публікації листування пранкера і звинувачень колишнього нардепа “Слуги народу” Антона Полякова, звільнили з держслужби в міністерстві.

Нападки на неї не припиняються й досі, а в заголовках ЗМІ ім’я Олександри Клітіної рідко зустрічається без приставки “скандальна ексзаступниця”, що, за її словами, не залишає їй вибору, окрім як перейти до рішучої протидії.

Читати далі

Читати далі
Інтерв'ю, Новини

Андрій Рязанцев: Кадрова компонента домінує над експлуатаційними та фінансово-економічними показниками 

Без заперечень, Андрій Рязанцев може претендувати на місце найбільш контактного посадовця в Укрзалізниці, що у наш час трапляється досить рідко. Утім, після його звільнення питань до нього стало навіть більше. Чому так сталося, які події тому передували та які подробиці історії сигналізують про відкрите протистояння в компанії, у великому інтерв’ю з Андрієм Рязанцевим. 

Читати далі

Читати далі
Інтерв'ю, Новини

Роман Веприцький: Від нас ідуть клієнти через нашу закритість і однобічність. Ми брудні й корумповані

15 червня Наглядова рада УЗ прийняла рішення відсторонити Романа Веприцького від повноважень в.о. члена правління. Про мотиви таких кадрових рішень, куди рухається УЗ та що очікувати від конкурсу відсторонений посадовець розповів в інтерв’ю Rail.insider.

Читати далі

Читати далі
Інтерв'ю, Новини

Владислав Притоманов: Приватна тяга для великих гравців – це ризик показати некомпетентність Укрзалізниці

Міністр інфраструктури кілька місяців поспіль виступав з незмінною тезою про необхідність запровадження експерименту із приватною тягою в системі Укрзалізниці. Тепер процес перейшов до робочих нарад Укрзалізниці з інтересантами проєкту, а також відбору учасників спеціальною комісією при МІУ. Утім, процес виявився не таким прозорим, яким його представляли громадськості. Детальніше – в інтерв’ю з одним із учасників робочої групи з приватної тяги при МІУ Владиславом Притомановим.

Читати далі

Читати далі
Інтерв'ю, Новини

Володимир Омелян: Буде зроблено все можливе, аби не допустити приватних перевізників на мережу

Укрзалізниця давно не є взірцевим підприємством. Проте кризова ситуація, спричинена коронавірусом, врешті оголила справжні проблеми Перевізника. Адже збитки за перший квартал сягають 7 млрд грн. Про необхідні зміни і, головне, чому вони не відбулись і не відбуваються, у великому інтерв’ю Rail.insider розповів ексміністр інфраструктури Володимир Омелян.

Читати далі

Читати далі
Інтерв'ю, Новини

Дмитро Абрамович: Побачимо, хто поїде. Відповідно до законодавства й у визначеному порядку

Відомо, що Українська залізниця завжди лавірує однією рейкою в збиткових пасажирських перевезеннях та час від часу прибуткових вантажних. Іншою ж рейкою в неоплачуваних амортизаціях розбитої інфраструктури, у вхитаному рухомому складі, який вже давно відпрацював своє, і в тотальній заполітизованості. І все це розмаїття проблем зв’язують лише шпали з численних популістських і не дуже виступів чиновників різних рівнів. Усе це називається “будувати майбутнє залізниці”.

Читати далі