Інтерв’ю

Читати далі
Новини, Інтерв'ю

Владислав Притоманов: Приватна тяга для великих гравців – це ризик показати некомпетентність Укрзалізниці

Міністр інфраструктури кілька місяців поспіль виступав з незмінною тезою про необхідність запровадження експерименту із приватною тягою в системі Укрзалізниці. Тепер процес перейшов до робочих нарад Укрзалізниці з інтересантами проєкту, а також відбору учасників спеціальною комісією при МІУ. Утім, процес виявився не таким прозорим, яким його представляли громадськості. Детальніше – в інтерв’ю з одним із учасників робочої групи з приватної тяги при МІУ Владиславом Притомановим.

Читати далі

Читати далі
Новини, Інтерв'ю

Володимир Омелян: Буде зроблено все можливе, аби не допустити приватних перевізників на мережу

Укрзалізниця давно не є взірцевим підприємством. Проте кризова ситуація, спричинена коронавірусом, врешті оголила справжні проблеми Перевізника. Адже збитки за перший квартал сягають 7 млрд грн. Про необхідні зміни і, головне, чому вони не відбулись і не відбуваються, у великому інтерв’ю Rail.insider розповів ексміністр інфраструктури Володимир Омелян.

Читати далі

Читати далі
Новини, Інтерв'ю

Дмитро Абрамович: Побачимо, хто поїде. Відповідно до законодавства й у визначеному порядку

Відомо, що Українська залізниця завжди лавірує однією рейкою в збиткових пасажирських перевезеннях та час від часу прибуткових вантажних. Іншою ж рейкою в неоплачуваних амортизаціях розбитої інфраструктури, у вхитаному рухомому складі, який вже давно відпрацював своє, і в тотальній заполітизованості. І все це розмаїття проблем зв’язують лише шпали з численних популістських і не дуже виступів чиновників різних рівнів. Усе це називається “будувати майбутнє залізниці”.

Читати далі

Читати далі
Новини, Інтерв'ю

Владислав Притоманов: Укрзалізницю врятує лише демонополізація

Реформа залізниці, малодіяльні станції і приватна тяга. На його думку, Укрзалізниця в гонитві за прибутками не приділяла належної уваги стану інфраструктури, аби мінімізувавти свої витрати. Про це та багато іншого ми поговорили з керівником сектору інфраструктури Офісу ефективного регулювання BRDO Владиславом Притомановим.

Читати далі

Читати далі
Новини, Інтерв'ю

Дмитро Чорненький: Високий рівень локалізації призводить до подорожчання закупівлі локомотивів

Через пандемію коронавірусу Укрзалізниця була змушена відкласти конкурс щодо придбання 205 нових локомотивів. Тепер він має відбутися не в березні, як планувалося раніше, а у квітні. Про закупівлю нових локомотивів, про готовність брати в цьому конкурсі участь та про локалізацію виробництва локомотивів ми поговорили з представником Концерну Siemens Mobility Дмитром Чорненьким.

Читати далі

Віктор Довгань: Спадковість нової влади та євроінтеграція
Читати далі
Новини, Інтерв'ю

Віктор Довгань: Спадковість нової влади та євроінтеграція

Причини провалу турборежиму, виконання програми євроінтеграції та фінансування залізниці. Наші журналісти поспілкувалися із Віктором Довганем, який обіймає посаду радника Міністра інфраструктури, а в минулому був заступником міністра з питань європейської інтеграції. З паном Довганем ми обговорили проблеми Укрзалізниці, які з рук в руки передаються різними високопосадовцями. Також в інтерв’ю Ви прочитаєте: про оголошену закупку нових локомотивів та поступове втрачання залізницею своїх клієнтів.

Читати далі

Андрій Рязанцев
Читати далі
Інтерв'ю, Новини

Андрій Рязанцев: Ринок дуже швидко відчує, що договір дозволить нам швидше коригувати відносини з клієнтом

За результатами традиційного обговорення нового договору з клієнтами ми попросили Андрія Рязанцева дати коментар щодо того, якими будуть відносини з клієнтами в умовах гострого профіциту, низького прогнозування перевезень та відтоку обсягів у бік альтернативних видів транспорту. Відповідь прийшла позитивна. Що з того вийшло – читайте далі.

Читати далі

костянтин-гапій
Читати далі
Інтерв'ю

Костянтин Гапій: Результати зернової логістики 2019 – не системне рішення, а одноразове ручне управління

Костянтин Гапій заступник директора з логістики ТОВ "ІНДІ ЛОДЖИСТІКС" Про втрачання залізницею загальних обсягів перевезень...

Читати далі

Микола Ларін: Правила Інкотермс підлаштовуються під мінливі умови торгівлі у світі
Читати далі
Інтерв'ю

Микола Ларін: Правила Інкотермс підлаштовуються під мінливі умови торгівлі у світі

Микола Ларін голова ради «Асоціації експортерів та імпортерів» Микола Ларін — офіційний Сертифікований...

Читати далі

Читати далі
Інтерв'ю, Cпецпроєкт: Контейнери

Володимир Деменко: Одним із найважливіших елементів розвитку торгівлі є розвиток інфраструктури контейнерних перевезень

Володимир Деменко генеральний директор ТОВ "Левада Карго" Чи берете ви участь у розробці...

Читати далі

Читати далі
Інтерв'ю, Спецпроєкт : Колесо

Ерік Луманн: Ми не говоримо, що наші колеса кращі за суцільнокатані, але ніхто не може сказати, що вони гірші

Ерік Луманн голова представництва Amsted Rail Company, Inc. в Україні На ринку суцільнокатаних...

Читати далі