Інтерв’ю

Читати далі
Інтерв'ю, Cпецпроєкт: Зерно

Валерій Ткачов: Ринкова ставка на зерновози має бути мінімум 500–700 грн за добу

В рамках спецпроєкту, присвяченого перевезенню зернових, пропонуємо вашій увазі інтерв’ю з...

Читати далі

Читати далі
Новини бізнесу, Cпецпроєкт: Зерно, Інтерв'ю, Проекти

Олег Бурлаченко: Підвищення тарифів на зернові вантажі посприяє відтоку обсягів на авто і річку

  Олег Бурлаченко генеральний директор транспортно-експедиторського підприємства «Вертикаль» Розпочинаємо серію матеріалів у спецпроєкті,...

Читати далі

Читати далі
Інтерв'ю, Новини, Укрзалізниця

Даріус Закараускас: В УЗ повинні розуміти, що вони хоч і не є монополістом, але є маркетмейкером

 Даріус Закараускас директор BGS Rail Які, на вашу думку, основні топ-проблеми в залізничній...

Читати далі

Читати далі
Інтерв'ю, Новини, Спецпроєкт : Тарифні класи

Олег Бурлаченко: Тарифний дисбаланс потрібно ліквідувати терміново

 Олег Бурлаченко генеральний директор транспортно-експедиторського підприємства «Вертикаль» Продовжуємо серію матеріалів у спецпроєкті, присвяченому...

Читати далі

Читати далі
Новини, Інтерв'ю

Савченко: Без розвинутої мультимодальної інфраструктури ми нікуди не поїдемо

Нещодавно було укладено меморандум про співпрацю в розвитку мультимодальних перевезень між Словаччиною та Україною. Проте в Україні досі не ухвалено Закон «Про мультимодальні перевезення». Про стан підготовки проєкту Закону, ринок мультимодальних перевезень ми запитали експерта з інтермодальних перевезень та логістики Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України Костянтина Савченка.

Читати далі

Читати далі
Новини, Інтерв'ю

Олексій Шахов: Жодної лояльності до «малодіяльних» станцій у карантин не було

Олексій Шахов
експерт з логістики

Першого вересня на сайті Центру транспортної логістики ЦТЛ Укрзалізниця опублікувала оновлений перелік “малодіяльних” станцій. Логіку, як станція з нульовими показниками може вийти із переліку, а цілком робоча отримати статус “малодіяльної”, важко зрозуміти. Про цю доволі незрозумілу ситуацію читайте в бліц-інтерв’ю з експертом з логістики Олексієм Шаховим.

Читати далі

Читати далі
Новини, Інтерв'ю

Сергій Лещенко: У постійній критиці закупівель УЗ є все: і об’єктивний бік, і спроби грати на емоціях

 Сергій Лещенко член наглядової ради Укрзалізниці Серед усіх членів наглядової ради Укрзалізниці тільки...

Читати далі

Читати далі
Новини, Інтерв'ю

Олександра Клітіна: Я думаю, що команда Гройсмана фактично кришувала УЗ і все, що там відбувалося

Минуло близько року, як у транспортному професійному громадському середовищі стали масово присутні вульгарні політичні інструменти – компромати, пранки, загрози, інтриги й “ліві” Telegram-канали. Кадрові війни стали переважати над боротьбою за вантажопотік, який постійно міліє, а національні правоохоронні органи “шиють” реформаторам справи про те, у чому не розбираються. У цей ряд вписується історія Олександри Клітіної, яку внаслідок публікації листування пранкера і звинувачень колишнього нардепа “Слуги народу” Антона Полякова, звільнили з держслужби в міністерстві.

Нападки на неї не припиняються й досі, а в заголовках ЗМІ ім’я Олександри Клітіної рідко зустрічається без приставки “скандальна ексзаступниця”, що, за її словами, не залишає їй вибору, окрім як перейти до рішучої протидії.

Читати далі

Читати далі
Новини, Інтерв'ю

Андрій Рязанцев: Кадрова компонента домінує над експлуатаційними та фінансово-економічними показниками 

Без заперечень, Андрій Рязанцев може претендувати на місце найбільш контактного посадовця в Укрзалізниці, що у наш час трапляється досить рідко. Утім, після його звільнення питань до нього стало навіть більше. Чому так сталося, які події тому передували та які подробиці історії сигналізують про відкрите протистояння в компанії, у великому інтерв’ю з Андрієм Рязанцевим. 

Читати далі

Читати далі
Новини, Інтерв'ю

Роман Веприцький: Від нас ідуть клієнти через нашу закритість і однобічність. Ми брудні й корумповані

15 червня Наглядова рада УЗ прийняла рішення відсторонити Романа Веприцького від повноважень в.о. члена правління. Про мотиви таких кадрових рішень, куди рухається УЗ та що очікувати від конкурсу відсторонений посадовець розповів в інтерв’ю Rail.insider.

Читати далі