Новини, Рухомий склад

“АрселорМіттал Кривий Ріг” за два роки капітально відремонтував 27 тепловозів

ПАТ “АрселорМіттал Кривий Ріг” замість російських комплектувальних почав застосовувати вітчизняні та імпортовані аналоги під час капітального ремонту своїх локомотивів. Про це повідомляє пресслужба компанії.

У пресслужбі підкреслили, що таким чином нівелювали санкції Росії про заборону на постачання в Україну запчастин і двигунів для тепловозів.

“У “АрселорМіттал Кривий Ріг” один з найбільших парків у галузі – 172 локомотиви (126 – для обслуговування металургійного виробництва та 46 – гірничодобувного). Тому кілька років тому на підприємстві взяли свою так звану програму з імпортозаміщення”, – ідеться в повідомленні.

Як зазначається, одним із основних партнерів компанії став Миколаївський тепловозоремонтний завод (МТРЗ).

“Завдяки спільним розробкам на МТРЗ почали ставити на локомотиви дизельні двигуни відомих світових компаній – американської Cummins, англо-бельгійської корпорації АВС тощо. Крім того, встановлювати на машини новітню систему управління двигуном Heinzmann (Німеччина), роторно-пластинчастий компресор спільного виробництва з італійською компанією Mattei, сучасний тяговий агрегат змінного струму («ДП Електротяжмаш»), мікропроцесорну систему управління локомотивом та інше обладнання”, – зауважують у пресслужбі підприємства.

Повідомляється, що у результаті співпраці, у 2018-2019 рр. «АрселорМіттал Кривий Ріг» отримав можливість відновити 11 тепловозів, зокрема із заміною двигунів і глибокою модернізацією. Крім цього, підприємство на базі своїх двох тепловозоремонтних депо змогло провести капітальний ремонт ще 16 машин. Усього на свою дворічну програму з відновлення 27 локомотивів «АрселорМіттал Кривий Ріг» направив приблизно 320 млн грн.

Крім того, підприємство купує залізничну техніку. Так, на початку 2019 року АМКР купив один тепловоз. Також минулого року меткомбінат уклав контракт за схемою фінансового лізингу на постачання чотирьох локомотивів виробництва CZ Loko (Чехія). Ці тепловози серії EffiShunter 1600 загальною вартістю 9 млн євро надійдуть у 2020 році. Крім цього, у квітні підприємство отримає маневровий локомобіль Mercedes-Benz Unimog Implement carrier U423 вартістю приблизно 15 млн грн.

[democracy id=”2″]

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також