Новини, Рухомий склад, Укрзалізниця

Через недостатню завантаженість власних заводів УЗ недоотримує 4 млрд грн на рік, — ТСК

У 2018—2020 роках Укрзалізниця завантажувала власні заводи не більш ніж на 50%. Про це під час засідання Тимчасової слідчої комісії з питань перевірки та оцінки стану товариства заявила очільниця ТСК Юлія Гришина, передає Rail.insider.

За її словами, потужності основних заводів Укрзалізниці у період 2018—2020 років задіювали не більш ніж на 50%. Зокрема, така цифра актуальна лише для Запорізького електровозоремонтного заводу. Київський електровозоремонтний був завантажений лише на 40%, Львівський локомотиворемонтний — на 25%, а Гніванський завод спецзалізобетону — лише на 15%.

Водночас необхідно зауважити, що підприємства є прибутковими.

Директорка з інженерно-технічного забезпечення АТ «Укрзалізниця» Тетяна Трипольська також наголосила на тому, що останніми роками збільшилося завдання для локомотиворемонтних підприємств: якщо у 2018 році план становив майже 1,6 млрд грн, то у 2021-му — 2,5 млрд грн.

За її словами, на заводах передусім працюють над покращенням умов для локомотивних бригад, зокрема оновленням кабін та модернізацією локомотивів. Наразі спільно з науковцями фахівці Укрзалізниці розробляють механізми для впровадження енергозаощадливих технологій.

Пролунала думка від депутатського корпусу про те, що для ефективної роботи залізничних підприємств необхідно впровадити планування на 2—3 роки та скорочену процедуру закупівель комплектуючих. Перший заступник міністра інфраструктури України Василь Шкураков зауважив, що такі питання щодо всієї Укрзалізниці порушувалися на засіданнях Антикризового штабу та наразі опрацьовуються у відомстві.

Читайте також