Інфраструктура, Міжнародні новини, Новини

Для збільшення експорту зернових Молдова планує розбудувати залізничну та річкову інфраструктуру

Молдова хоче збудувати щонайменше три тимчасові причали на річці Прут із метою збільшення перевезень зернових вантажів водним шляхом, зокрема і з України. Про це заявив міністр сільського господарства та харчової промисловості Володимир Боля, передає Rail.insider із посиланням на «АПК-Інформ».

«Ці тимчасові причали суттєво допоможуть нашим фермерам, бо одна справа, коли ви завантажуєте 1500 т на судно, і зовсім інша, коли ви перевозите таку саму кількість, але по 22 т. Уявляєте, скільки це машин, скільки витрат, скільки черг на митниці буде скорочено тільки завдяки водному транспорту?» — сказав міністр.

Також він підкреслив різницю у вартості перевезень наземним і водним транспортом, назвавши її «фантастичною».

«Для водного транспорту ми говоримо про 13 євро/т. З небезпеками, викликаними війною, та небезпеками в порту Рені, йдеться про 15–20 євро/т. Водночас для наземного транспорту вартість перевезення становить 45, 50, 60 євро/т», — пояснив Володимир Боля.

Він додав, що, крім будівництва причалів, Молдова шукає фінансування робіт із ремонту залізниці для полегшення транспортування та транзиту зерна, зокрема і українського.

«Молдова хотіла б залучити 3 млн доларів із програми «Шляхи солідарності» на ремонт дільниці залізниці Кагул—Джурджулешти. Рух на цій дільниці було припинено після того, як на відрізку завдовжки майже 300 м відбувся обвал. У результаті сільськогосподарські вантажі мають проходити додаткову дистанцію, що означає вищі витрати», — уточнив пояснив.

Як повідомлялося раніше, Євросоюз передасть Україні та Молдові передбачені для РФ і Білорусі 135 млн євро.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також