До відновлення функціональності внутрішніх систем Укрзалізниці для працівників, які не мають повноцінного завантаження, буде введений режим простою. Про це заявив голова правління товариства Олександр Перцовський, пише Rail.insider із посиланням на корпоративний канал залізничників «УЗ ВЕЗЕ».
Очільник компанії нагадав, що ІТ-фахівці четверту добу продовжують відновлення систем Укрзалізниці після масштабної атаки.
«Уже запущено застосунок для купівлі квитків. Наразі його поступово стабілізують і повертають функціонал. Також паралельно команди працюють над відновленням систем, пов’язаних із вантажним рухом, наших внутрішніх операційних, кадрових, фінансових та інших систем. Уся комп’ютерна техніка персоналу проходить карантин — перевірку на наявність шкідливого програмного забезпечення. Поки тривають ці процеси, на багатьох робочих місцях адміністративний персонал не має можливості повноцінно виконувати завдання через відсутність доступу до ІТ-систем», — уточнив Олександр Перцовський.
Він додав, що товариство не може собі дозволити, щоб «адміністративний персонал, як на Гедройця, так і у філіях та в регіонах, просто приходив на роботу та «дивився у вимкнений комп’ютер».
«Ми схвалили рішення: до відновлення функціональності внутрішніх систем для працівників, які не мають повноцінного завантаження, буде введений режим простою, який частково оплачуватиметься. Це дозволить нам зберегти ресурси, а працівникам — краще організувати свій час. Зміни в організації робочого процесу триватимуть до відновлення корпоративних IT-систем і сервісів», — зауважив голова правління УЗ.
Як повідомлялося раніше, Укрзалізниця відновила онлайн-продажі квитків після кібератаки.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики











