Транспортування канадською компанією Black Iron великого обсягу залізорудної сировини в морський торговельний порт “Південний” значно ускладнить логістику зернових вантажів в даному напрямку. Такою думкою поділився заступник директора з логістики компанії «Дельта Вілмар» Валерій Ткачов на своїй сторінці в Facebook. За словами пана Ткачова в акваторії порту “Південний” знаходяться потужні термінали з перевалки саме зернових вантажів.
“Припортові залізничні станції вже зараз не справляються з вантажопотоком зерна і вантажів іншої номенклатури . Збільшення відвантажень руди в напрямку порту Південний призведе до зниження перевалки зернових вантажів і загального зменшення експорту зерна з України” – зазначає Ткачов
Також експерт зазначив, що саме експорт аграрної продукції – це найбільша стаття валютної виручки України. Більш того, за словами Ткачова, для економіки країни більш вигідно нарощувати транспортування залізницею саме зерна.
” Вартість транспортування зерна залізницею в 1,5 раза дорожче, ніж транспортування руди. Це вантажі різних тарифних класів (зерно-2 клас; руда- позакласний вантаж).Висновок: Укрзалізниці і для економіки України в цілому вигідніше нарощувати транспортування саме зернових вантажів. Зерновий бізнес України із задоволенням перевезе додаткові 10 млн. зерна” – резюмував Ткачов.
Нагадаємо, що канадська гірничорудна компанія Black Iron з активами в Україні веде переговори з Укрзалізницею про можливість транспортування до 10 мільйонів тонн на рік залізорудної сировини в морський торговельний порт “Південний”. Транспортування повинно розпочатися після будівництва підприємства з випуску концентрату на Шиманівському родовищі залізних руд. Black Iron вже оновила лист про наміри співпрацювати з Укрзалізницею в цьому напрямку.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики