Інфраструктура, Новини, Укрзалізниця

Французькі рейки обійдуться УЗ вдвічі дорожчі за українські

Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» 14 грудня уклала угоду з французьким виробником Saarstahl Rail на придбання рейок на 37,6 млн євро, або 1,45 млрд грн. Контракт став результатом візиту урядової делегації на чолі з прем’єр-міністром України Денисом Шмигалем до Парижу. Про це повідомляє Rail.insider із посиланням на «Наші гроші».

За інформацією видання із відкритих джерел, придбані 19 тис. т традиційних для Укрзалізниці рейок Р-65 з загартованою поверхнею кочення довжиною 25 м, а не 50 як у Європі.

Ціна становить 1 тис. 980 євро за тону, або 76 тис. 392 грн. У ціні врахована поставка на умовах DAP до Мостиської Львівської області. Однак вказано, що тягу з Польщі до України оплачує Укрзалізниця.

Рейки від французького заводу, що належить належить німецькій металургійній групі Saarstahl, вийшли вдвічі дорожчими від рейок «Метінвесту-СМЦ». Компанія Ріната Ахметова була монопольним постачальником рейок для Укрзалізниці. Виробництво велось на заводі «Азовсталь» у Маріуполі, який нині захоплено та розгромлено армією Росії.

Восени 2021 року «Укрзалізниця» замовляла рейки у «Метінвеста» по 33 тис. 780 грн/т, або 1 тис. 65 євро/т. У 2019 році – по 26 тис. 550 грн/т, або 1 тис. 2 євро/т по курсу.

«Світові котирування сталі з 2018 року виросли вдвічі. Однак, ці коливання не відображались так на ціні рейок від «Метінвесту», — пише видання.

Як повідомлялося раніше, Укрзалізниця вперше закупить рейки у європейського виробника Saarstahl Rail.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати