Голова правління АТ “Укрзалізниця” Євген Кравцов повідомив, що поганий стан локомотивів АТ “Укрзалізниця” пов’язаний із тим, що на початку 2000-х років не відбулося оновлення рухомого складу. Про це він розповів у коментарі програмі “Гроші”.
“Треба бути дуже відвертими. Жалюгідний стан наших локомотивів через те, що на початку 2000-х років, коли треба було замінювати й проводити масову програму оновлення рухомого складу, на жаль, вона проведена не була. На сьогодні саме тому ми маємо середній вік локомотивів від 25 до 40 років”, – сказав він.
Водночас Кравцов спростував інформацію про те, що машиністи, всупереч регламенту, їздять на несправних локомотивах.
“Локомотиви ходять в рейс справними, без умов, які є такими, що створюють небезпеку для руху”, – зазначив керівник УЗ.
Також він нагадав, що за останні два роки було капітально відремонтовано 200 локомотивів, а минулого року УЗ вперше за останні 15 років придбала 30 нових тепловозів.
Нагадаємо, днями між залізничними станціями Ірпінь та Біличі горів локомотив.
[democracy id=”2″]
Дякуємо за відповідь!
Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики