У господарському суді міста Києва знаходяться на розгляді чотири справи за позовом Публічного акціонерного товариства «Крюківський вагонобудівний завод» до Акціонерного товариства «Українська залізниця» про стягнення грошових коштів у сумі 1,5 млрд гривень. Про це повідомляє прес-служба заводу. В КВБЗ зазначають, що подали позов через те, що УЗ вже другий рік не може розрахуватися за вагони.
“Терпець, як то кажуть, увірвався, бо залізниця не тільки не розрахувалася за 11 пасажирських вагонів, які отримала від вагонобудівників у грудні 2018-ого та січні 2019 року та не сплатила авансові платежі, але взагалі не з’являється для приймання наступних готових вагонів згідно з укладеними договорами на поставку двох вагонів міжнародного класу габариту RIC, 20 купейних спальних вагонів типу СВ та 21 купейного спального вагона” – розповідають на заводі.
Зазначається, що між Публічним акціонерним товариством «Крюківський вагонобудівний завод», та Акціонерним товариством «Українська залізниця» було укладено чотири договори від 30 серпня 2018 року на поставку загалом 54 пасажирських вагонів. Договорами передбачалася передоплата у розмірі 30%. Оплата решти вартості – протягом 30 днів з дати поставки.
“Однак державне підприємство не з’являється для отримання замовленого ним товару та не сплачує його вартість. Тож зараз нова високотехнологічна продукція – пасажирські вагони стоять на заводі, що називається, під парканом” – зазначається в повідомленні.
Також зазначається, що заводчани хотіли мирно вирішити конфлікт, проте мирні шляхи розв’язання проблеми не мали успіху “через небажання керівників УЗ виконувати взяті на себе зобов’язання”.
Відтак КВБЗ був змушений подати до господарського суду міста Києва позовні заяви у надії на стягнення фактичної заборгованості за вагони на загальну суму орієнтовно 1,4 млрд. грн. Суд визнав позовні заяви справедливими і такими що відповідають законам України та прийняв їх до розгляду. Тривають судові засідання.
Раніше ми вже повідомляли, що УЗ заборгувала Крюківському заводу понад 200 мільйонів. Також, у травні глава наглядової ради ПАТ КВБЗ Володимир Приходько повідомив, що у 2019 Укрзалізниця планує отримати від Крюківського вагонобудівного заводу один новий дизель-поїзд, тоді як за контрактом 2018 року, передбачалося постачання шести.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики