Оновлення парку зерновозів Укрзалізниці й масовий попит на такі вагони від приватних фірм призвели до того, що профільні заводи-виробники почали поставки нових моделей зерновозів. Для подібних вагонів завод «Лубнимаш» розробив новий залізничний вузол для завантаження. Про це elevatorist.com повідомили в пресслужбі заводу.
Наголошується, що передусім розробники заводу орієнтувалися на сумісність вузла навантаження з вагонами 19-7053-04.
«Ці гіганти мають кузов з обсягом в 124 м3 і п’ять навантажувальних люків. Хто стикався з навантаженням вагонів на елеваторі знають, що чим швидше відправиш маршрут – тим менше витратиш грошей на обслуговування логістики. Якщо раніше стандартом була установка на естакаду двох класичних силосів загальним обсягом у 120 м3, то новий вузол завантаження залізничного транспорту в базовій комплектації має обсяг у 200 м3», – зазначили у пресслужбі заводу.
Також новий вузол навантаження зерновозів від «Лубнимаш» сумісний зі старими хоперами моделі 19-752.
«Для цього створили декілька варіантів конструктиву і зупинилися на модульної конструкції з бункерами квадратного перетину по 40 м3 кожен і верхнім завантажувальним ланцюговим транспортером. При такому підході вузол може складатися з необмеженого числа незалежних бункерів, що може забезпечувати практично безперервне завантаження відразу декількох вагонів поспіль», – відзначили в пресслужбі заводу.
[democracy id=”3″]
Дякуємо за відповідь!
Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики