Компанії LTG Cargo та Innofreight організували перевезення вугілля з порту Клайпеда до Польщі у інноваційних модульних вагонах, які дозволяють значно скоротити час перевантаження сировини на кордоні з широкої на європейську колію. Про це пише Rail.insider із посиланням на ЦТС.
Контейнери завантажуються на платформи в Клайпедському порту та транспортуються до терміналів в Каунасі або Шештокаї, куди заходить колія європейського стандарту. Там відбувається перевантаження контейнерів і далі поїзд прямує до польського Бранево, звідки імпортована сировина розподіляється кінцевим споживачам.
Таким чином, при зміні колій відбувається не перевантаження вантажу з вагонів, а перестановка контейнерів на відповідні платформи. Це дозволяє значно економити час.
Спеціальні інноваційні модульні вагони та контейнери були розроблені австрійською компанією Innofreight. Концепція полягає в тому, що платформи можуть бути обладнані різними надбудовами з урахуванням вантажів, що перевозяться.
Як повідомлялося раніше, ДМЗ «Карпати» виготовив понад 250 контейнерів та 100 платформ європейського габариту.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики