Новини, Рухомий склад

МТРЗ завод випустив модернізований тепловоз

Миколаївський тепловозоремонтний завод (МТРЗ) показав оновлений двосекційний магістральний вантажний тепловоз 2ТЕ10М загальною вагою 276 тонн та секційною потужністю 3000 к. с. Капітальний ремонт та модернізація були проведені на замовлення ПАТ “Арселор Міттал Кривий Ріг”, повідомляє railexpoua.

“МТРЗ розробив проєкт глибокої модернізації тепловозів 2ТЕ10 силами власного конструкторського бюро, потім втілив його в метал спільно з низкою українських партнерів”, – ідеться в повідомленні.

Керівник підприємства В’ячеслав Сімченко розповів, що на пострадянському просторі таку модернізацію поки ще ніхто не робив, проте аналогічні проєкти з успіхом реалізуються в США і в Європі. Унаслідок модернізації 2ТЕ10 від старого тепловоза залишилася тільки рама і колеса, а нова машина має велику силу тяги тривалого режиму при значно меншій витраті пального. На оновленому вантажному тепловозі 2ТЕ10 було встановлено:

  • двигун компанії АВС (Бельгія) з ресурсом до капітального ремонту 70 тис. мотогодин;
  • cистемe управління двигуном Heinzmann (Німеччина);
  • роторно-пластинчастий компресорний агрегат АКС – МТРЗ (Україна) та Mattei (Італія) з ресурсом до капітального ремонту – 100 тис. мотогодин;
  • cучасний тяговий агрегат змінного струму «ДП Електротяжмаш» (Україна);
  • мікропроцесорну систему управління локомотивом.

Також встановили електронний моніторинг роботи всіх систем локомотиву, систему контролю пального та місцезнаходження локомотива «Дельта», електронний скоростемер «Вектор», систему клімат-контролю кабіни машиніста.

[democracy id=”11″]

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також