КВБЗ та Укрзалізниця і досі не можуть укласти мирову угоду через постійні перенесення судових засідань. Про це повідомила прес-служба заводу.
«Юристи УЗ, приходячи до суду, кажуть, що нібито готові укласти мирову угоду, і кожного разу просять під цим приводом перенести засідання. Але мирова угода так і не укладається. За ініціативою УЗ була створена робоча група нібито для того, щоб знайти вихід із ситуації, що склалася. Але призначені зустрічі членів робочої групи з вини керівництва Укрзалізниці зриваються», – йдеться в повідомленні.
Також представники КВБЗ обурилися через те, що на сайті Укрзалізниці з’явилася стаття «Скільки Укрзалізниця купить пасажирських вагонів – визначає фінплан, а не Крюківський вагонобудівний завод». У матеріалі йдеться про те, що менеджмент Крюківського вагонобудівного заводу ще у березні був ознайомлений із запланованими інвестиціями в пасажирський сектор на 2019 р. та кількістю вагонів, які планується придбати залізницею.
«Так, оскільки фінансовий план Укрзалізниці був затверджений уже після підписання договору на постачання 54 пасажирських вагонів з КВБЗ, то перевізник відкоригував період постачання. Зокрема, Укрзалізниця запропонувала заводу поставити більшу частину рухомого складу у 2020 р., відповідно до фінансових можливостей компанії», – ішлося в статті.
Натомість на КВБЗ зазначають, що від залізниці не було офіційних пропозицій щодо можливих змін укладених договорів.
«Пишуть, що УЗ запропонувала заводу поставити більшу частину рухомого складу у 2020 році. Де ці пропозиції? Їх не було й немає до цих пір», – обурюються на заводі.
Нагадаємо, що у господарському суді міста Києва перебувають на розгляді чотири справи за позовом Публічного акціонерного товариства «Крюківський вагонобудівний завод» до Акціонерного товариства «Українська залізниця» про стягнення грошових коштів у сумі 1,5 млрд гривень. На заводі звинувачують залізничників у тому, що вони замовили вагони, а гроші за них так і не заплатили.
Зі свого боку в УЗ відреагували на позов і зазначили, що кількість вагонів, які має купити УЗ, визначає річний фінансовий план компанії, а не Крюківський вагонобудівний завод.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики